نمی‌توان پیش‌بینی کرد برای ریاست مجلس چه اتفاقی خواهد افتاد و این نمایندگان هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند.
کد خبر: ۲۳۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 17 May 2016
منتخب مردم ملایر در مجلس دهم با اعلام اینکه میثاق‌نامه‌ای برای رای به ریاست عارف در مجلس امضا نکرده‌ام، گفت: تغییر در مجلس انتظار فراکسیون امید است.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سئوال که پیش‌بینی شما درباره ریاست مجلس دهم چیست، اظهار داشت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد برای ریاست مجلس چه اتفاقی خواهد افتاد و این نمایندگان هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه مسائلی که در مطبوعات مطرح می‌شود بیشتر گمانه‌زنی است، افزود: با توجه به اینکه عضو فراکسیون امید هستم اعتقاد داریم اکثریت مجلس را منتخبان فراکسیون امید تشکیل می‌دهند و این فراکسیون اعتقاد و انتظار دارد که تغییری را در مجلس داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آقایان لاریجانی و عارف برای همه محترم هستند ولی ملاک انتخاب نمایندگان هستند، تصریح کرد: من عضو فراکسیون امید هستم و رای من قابل پیش‌بینی است.

کاظمی بیان کرد: اگر موفق شویم که مطلوب خود را در ریاست مجلس به دست بیاوریم بقیه اعضای هیئت رئیسه نیز از طیف فکری رئیس مجلس خواهد بود مگر اینکه توافقی بین این دو نفر اتفاق بیفتد که از این توافق اطلاعی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از انتخابات و زمانی که قرار بود نام شما در لیست مورد حمایت امید منتشر شود از شما خواسته شد تا میثاق‌نامه‌ای مبنی بر رای به ریاست عارف در مجلس امضا کنید، نیز گفت: من میثاق‌نامه‌ای ندیده و امضا نکردم.

منتخب مردم ملایر در مجلس دهم عنوان کرد: اما منتخبی که با حمایت حزب، گروه یا فکری به مجلس راه پیدا کرده خود را متعهد می‌داند که برنامه‌های آن فراکسیون را اجرایی کند چون آرمان حزب است و باید به آن مقید بود.

وی تصریح کرد: از وجود میثاق‌نامه اطلاعی ندارم و کسی هم به من نگفته باید میثاق‌نامه‌ای را امضا کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار