سعید ثقه ای
سعی داریم دومین نمایشگاه را با توجه به تجربیات اولین نمایشگاه، پر بارتر و تخصصی تر برگزار کنیم و با نام مخفف" بستا "به مفاهیمی همچون بانکداری و بیمه و بورس، سرمایه گذاری و تولید و تجارت الکترونیک، اقتصاد و اشتغال را در برمی گیرد دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۲۳۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 17 May 2016
دبیر اجرایی اولین نمایشگاه و همایش تخصصی اقتصاد و سرمایه  گفت: این نمایشگاه با رویکردهای نوینی که دارد اولین نمایشگاهی است که درآن همایش به صورت آکادمیک و علمی برگزار می گردد.

 سعید ثقه ای با حضور در غرفه تابناک همدان افزود: این نمایشگاه با رویکرد پنج محور"بانک داری و تجارت الکترونیک،بازاریابی، تبلیغات،بورس و بیمه  برگزار در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد : با توجه به زمان کمی که برای برنامه ریزی و برپایی این نمایشگاه داشتیم تیم 12 نفره ما توانست با کمترین زمان موفق به برگزاری این نمایشگاه و همایش شود و خوشبختانه مورد استقبال عموم قرار گرفت .

ثقه ای با بیان این مطلب که در اجرایی این نمایشگاه دوستان زیادی یاریگر ما بوده اند افزود: خوشبختانه ایده برپایی این نمایشگاه با استقبال از سوی مدیریت سازمان اقتصاد ودارایی مهندس محمودی و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دکتر نادری فرقرار گرفت و حمایتهای این عزیزان به ثمر نشست .

وی استقبال از نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت :این میزان استقبال با توجه به تخصصی بودن آن قابل پیش بینی نبود و خوشحالیم که زحمات به ثمر نشست و این نمایشگاه علاوه بر ارگانها و ادرات مختلف مورد استقبال عامه مردم نیز قرار گرفت .

مدیر عامل نامی سخن هگمتانه از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی اقتصاد وسرمایه در مهرماه سال جاری خبر داد و افزود:سعی داریم دومین نمایشگاه را با توجه به تجربیات اولین نمایشگاه ،پر بارتر و تخصصی تر برگزار کنیم و با نام مخفف" بستا "به مفاهیمی همچون  بانکداری و بیمه وبورس ،سرمایه گذاری و تولید و تجارت الکترونیک ، اقتصاد و اشتغال را در برمی گیرد دست پیدا کنیم .

ثقه ای در پایان خاطر نشان ساخت :دبیر خانه دایمی این نمایشگاه به زودی با حضور سازمانها و دستگاهها و اشخاص حقیقی و حقوقی راه اندازی خواهد شد و امیدواریم این نمایشگاه در سال آینده به شکل منطقه ای و پر بارتر برگزار شود .

دبیر اجرایی نمایشگاه اقتصاد و سرمایه، با اشاره به حضور فعال رسانه ها در این نمایشگاه تصریح کرد:بنده خودم را از خانواده رسانه می دانم و سالها در این عرصه فعالیت داشته و احترام خاصی برای این قشر قایل هستم و در این نمایشگاه سعی شده است از رسانه ها به عنوان رکن اصلی اطلاع رسانی استفاده شود و فضایی نیز در اختیار نمایندگان رسانه ها قرار داده شده است.



رویکردهای تخصصی اقتصادی در همایش اقتصاد و رسانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار