از ابتدای امسال تا کنون 11 هزار و 852 فقره بازرسی از اصناف استان انجام شده که در این راستا 528 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۳۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 17 May 2016
مدیر بازرسی اتاق اصناف همدان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 11 هزار و 852 فقره بازرسی از اصناف استان انجام شده که در این راستا 528 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

"حاتم جهانگیری" در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ارزش ریالی این پرونده‌ها معادل 258 میلیون و 488 هزار تومان است، بیشترین تخلف اصناف را گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور عنوان کرد و افزود: امسال همچنین 143 مورد شکایت به اتاق اصناف واصل و به آن رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های روزانه با همکاری دستگاه‌هایی همچون تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو، اداره بهداشت، دامپزشکی و سایر دستگاه‌ها از اصناف همدان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این گشت‌های روزانه شامل 6 اکیپ فعال بوده که با همکاری دو نیرو از سوی سازمان بازرسی و یک نفر نیز از سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: بازرسی از اصناف همدان و رسیدگی به تخلفات در قالب گشت‌های روزانه و بر اساس شکایاتی است که از سوی شهروندان به این اداره وصل می‌شود.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف به صورت حضوری به واحد شکایات اتاق اصناف مراجعه کرده و شکایات خود را مطرح کنند همچنین سامانه  1000127 آماده دریافت نظرات و شکایات شهروندان است.

مدیر بازرسی اتاق اصناف همدان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق تماس با شماره‌های  32520356 و 32516665 مطرح کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار