تقدیر از خانواده فعالان فرهنگی حوزه ورزش و جوانان از برنامه های جانبی این همایش است.
کد خبر: ۲۳۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 16 May 2016
نسل جوانی که در طول هشت سال دفاع مقدس نبودند تا معنای ایثار، جهاد و از خودگذشتگی را متوجه شوند، حالا لازم است با حضور در فضاهایی همچون باغ موزه دفاع مقدس با ویژگی های رزمندگان و دلیرمردان ایران اسلامی در آن دوران آشنا شوند 

به گزارش همدان پرس؛ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد: در طول هفته جوان، جوانان می توانند به صورت رایگان از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کنند.

اسدالله ربانی مهر ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و با بیان این خبر اظهار داشت: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان از اهمیت خاصی برخوردار است.

اسدالله ربانی مهر ادامه داد: نسل جوانی که در طول هشت سال دفاع مقدس نبودند تا معنای ایثار، جهاد و از خودگذشتگی را متوجه شوند، حالا لازم است با حضور در فضاهایی همچون باغ موزه دفاع مقدس با ویژگی های رزمندگان و دلیرمردان ایران اسلامی در آن دوران آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان 15 تا 29 سال می توانند با ارائه کارت ملی در طول ایام هفته جوان از روز دوشنبه مورخ 95/2/27 تا روز دوشنبه سوم خردادماه که متقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان است از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید نمایند.

ربانی مهر همچنین از برگزاری همایشی با عنوان اخلاق در ورزش نیز خبر داد و یادآور شد: تقدیر از خانواده فعالان فرهنگی حوزه ورزش و جوانان از برنامه های جانبی این همایش است.

وی در پایان تصریح کرد: این همایش در ساعت 15:30 روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه 1395 در محل سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است باغ موزه دفاع مقدس همدان همه روزه صبح ها از ساعت 8:30 تا 12:30 و بعدازظهر ها از ساعت 16:30 تا 19:30 پذیرای بازدیدکنندگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار