در 17 سالی که مجمع فعالیت کرده خدمات شایانی به جامعه ارائه کرده و پروژه‌های متعددی ساخته و به آموزش و پرورش اهدا شده و در واقع 30 درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
کد خبر: ۲۳۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 16 May 2016
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ارزش ریالی کمک‌های خیران مدرسه ساز استان اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان در طی 17 دوره است. 

به گزارش کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان، فرزاد تیموری در آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه از سال‌های گذشته مردم ما در امر خیر و مدرسه سازی و مسجد سازی فعالیت داشتند، اظهار کرد: این فعالیت هیچ گاه تشکل منسجمی نداشت تا اینکه در سال 77 مجمع خیرین مدرسه ساز کشور به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. 

وی افزود: در 17 سالی که مجمع فعالیت کرده خدمات شایانی به جامعه ارائه کرده و پروژه‌های متعددی ساخته و به آموزش و پرورش اهدا شده و در واقع 30 درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.  

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اضافه کرد: در استان همدان 688 خیر مدرسه ساز فعالت میکنند  که تاکنون 228 مدرسه با  یک هزار و 388 کلاس درس احداث در سطح استان احداث کردند.  

وی تصریح کرد: ارزش ریالی کمک‌های خیران مدرسه ساز استان اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان در طی 17 دوره است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار