فرماندار شهرستان همدان با اشاره به معضل اعتیاد که از بیکاری و نبود اشتغال نشات می گیرد، به آمار ماهیانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر اشتغال زایی در همدان طبق آمار تامین اجتماعی اشاره کرد
کد خبر: ۲۳۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 16 May 2016
 فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه بیکاری ریشه مشکلات اجتماعی و آسیب هاست، گفت: ماهانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ شغل جدید در همدان ایجاد می شود.

به گزارش مهر، علی تعالی ظهر دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان همدان با بیان اینکه در جامعه ای که هدف تهاجم فرهنگی قرار گرفته شخصیت الگوهای مذهبی همچون حضرت علی اکبر (ع) باید برای مردم موشکافی شود، گفت: با این اقدام جوان بهتر خود را در برابر آسیب های اجتماعی حفاظت می کند.

وی در ادامه با قدردانی از دستگاه های اجرایی در خصوص انجام اقدامات لازم در حوزه جوان، عنوان کرد: خوشبختانه در نهاد های مختلف اجتماعی سمن ها و تشکل های فرهنگی و اجتماعی حضور پررنگ و فعالی دارند هرچند که نتوانسته ایم هم پای حضور آنان، پاسخگوی مطالباتشان باشیم.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به معضل اعتیاد که از بیکاری و نبود اشتغال نشات می گیرد، به آمار ماهیانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر اشتغال زایی در همدان طبق آمار تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: وظیفه ایجاد مشغولیت برای جوان به عهده ماست و استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری در بحث اوقات فراغت و ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی و هنری بخصوص در مناطق حاشیه ای شهر بسیار اهمیت دارد.  

وی تاکید کرد: با وجود تمام اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه ها، این اقدامات هم سو و یکپارچه نیست و با توجه به اینکه صدا و سیما در ایجاد هماهنگی و همسو سازی اهداف نقش بسزایی دارد خواستار همکاری بیشتر صدا و سیما در حوزه جوانان هستیم.

تعالی همچنین با بیان اینکه خبرنگاران در ایجاد حلقه ارتباطی بین مدیران و جامعه، نقش اساسی دارند، به روز روابط عمومی و ارتباطات اشاره کرد و ضمن قدردانی از اصحاب رسانه یادآور شد: خبرنگاران در ایجاد حلقه ارتباطی بین مدیران و جامعه نقش اساسی دارند.

علی تعالی متذکر شد: اطلاع رسانی در خصوص خدمات دولت در ایجاد امید و پویایی در جامعه اهمیت دارد که این مسئولیت خطر بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان نیز عنوان کرد: برنامه هایی متناسب با هفته جوان و اوقات فراغت پیش بینی شده که مستقر شدن در نمایشگاه بهداشت و ارائه یک هفته مشاوره رایگان به مراجعان از آن جمله است.

علی رهبر اعزام معلولان به سفرهای تفریحی، برگزاری نمایشگاه هنری ویژه معلولان، برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی و مسابقه پیاده روی ویژه بانوان زیر نظر سازمان، اردوی تفریحی ورزشی و برنامه ای جانبی ویژه کودکان کار و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز از برگزاری همایش بهداشت در همدان خبر داد.
برچسب ها: اشتغالزایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار