محمد رضا ثابتی
پیش بینی میشود بیش از دویست نفر از مدیران ،مسولین و کارشناسان ورابطین روابط عمومی ها در این همایش و کارگاه آموزشی حضور بهم برسانند.
کد خبر: ۲۳۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 16 May 2016
امروز همایش و کارگاه تخصصی ارتباطات و روابط عمومی ها و رسانه ها به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی همدان برگزار میشود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی همدان در حاشیه نخستین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه در گفتگوی اختصاصی با تابناک همدان گفت :این همایش با همکاری حوزه روابط عمومی استانداری برگزار می شود که پیش بینی میشود بیش از دویست نفر از مدیران ،مسولین و کارشناسان ورابطین روابط عمومی ها در این همایش و کارگاه آموزشی حضور بهم برسانند.

محمد رضا ثابتی با اشاره به اهمیت این همایش تصریح کرد :مدرس و سخنران این همایش و کارگاه دکتر قدیمی است که با موضوع ارتباطات و روابط عمومی ها و رسانه برگزار خواهد شد .  

وی با اشاره به اهمیت روز ارتباطات و روابط عمومی ها افزود:27 اردیبهشت  روزی است که درسطح جهانی به عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است ودر ایران نیز  به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها شناخته می شود و  این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی بعنوان هنر هشتم پر رنگ تر دیده شود.



استقبال از نخستین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار