برخی با دامن زدن به یک سری از مسائل بدنبال مخدوش کردن اقدامات دولت تدبیر و امید هستند در حالی که اقدامات تفرقه انگیز موجب عقب ماندگی بیشتر نهاوند می شود.
کد خبر: ۲۳۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 16 May 2016
فرماندار نهاوند گفت: برخی با دامن زدن به یک سری از مسائل بدنبال مخدوش کردن اقدامات دولت تدبیر و امید هستند در حالی که اقدامات تفرقه انگیز موجب عقب ماندگی بیشتر نهاوند می شود.

به گزارش ایرنا کریم حمیدوند روز یکشنبه در شورای مسکن شهرستان نهاوند افزود: توسعه نهاوند باید عمده ترین هدف مدیران باشد و من دست مدیری را که برای توسعه این شهر ریسک نماید می بوسم.

وی در ادامه با تاکید بر رفع مشکلات جزئی مسکن مهر توسط دستگاههای خدمات رسان شهرستان اضافه کرد: دستگاههای خدمات رسان باید به تعهدات خود در قبال مسکن مهر پایبند باشند و همانگونه که در دولت قبل تعهد ساخت مساکن مهر را بدون طرح توجیهی پذیرفته اند امروز باید نسبت به تکمیل و تحویل آنها اقدام نمایند .

وی افزود: البته برخی مشکلات مسکن مهر که ریشه در گذشته دارد بنیادی بوده و برای حل آنها نیاز به طی مسیر قانونی بلند مدت وجود دارد اما مسائل جزئی این طرح مانند آب و برق و گاز باید توسط دستگاههای مربوطه رفع شود تا ما هر چه زودتر شاهد تحویل آنها به متقاضیان باشیم .

وی انتظار طولانی مدت متقاضیان برای تحویل مسکن مهر را ناشی از مشکلات گذشته ذکر کرد و گفت: گفت: افرادی هستند که با حداقل حقوق بازنشستگی و داشتن فرزندان دانشجو سال‌ها است که منتظر تحویل این مساکن و واحدها هستند اما همچنان در انتظار به سر می برند .

وی به تلف شدن بخشی از سرمایه های هزینه شده در این طرح اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مسکن مهر شهر برزول که اسکلت آن‌ها به زمین زده شده دچار زنگ زدگی شده و ارزش واقعی آنها کاهش یافته است.

حمیدوند افزود: در شهرستان نهاوند یک هزار و 820 واحد مسکن مهر وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 272 واحد واگذار شده است که البته بسیاری از آنان نیز دچار مشکل می باشد .

وی عمده طرحهای واگذار نشده در این شهرستان را مربوط به مسکن مهر باروداب و جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: در این دو طرح بخش عمده مساکن مهر آماده شده اند و فقط مشکلات آب ، برق ، گاز و آسفالت وجود دارد که لازم است توسط دستگاههای مربوطه با جدیت پیگیری شوند .

وی گقت: با توجه به مشکلات جزئی طرحهای مسکن مهر منطقه باروداب و جهاد لازم است که این مشکلات هر چه باشتاب برطرف شده و تا ابتدای تابستان تحویل متقاضیان گردد.

از ابتدای شروع طرح مسکن مهر در شهرستان نهاوند دو هزار و 700 مسکن مهر در نهاوند و شهرهای برزول و گیان احداث شده که نزدیک به یک هزار و 300 واحد آنها تحویل شده است . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار