چهاردولی در خصوص سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه اگر دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند منتقدان نزد خانواده خود شرمنده می‎شوند، گفت: حتماً این کار انجام شود، چراکه این حق مردم است از دستاورد‌های مذاکرات باخبر شوند.
کد خبر: ۲۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 15 May 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس در خصوص سخنان رفسنجانی مبنی بر اینکه اگر دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند منتقدان نزد خانواده خود شرمنده می‎شوند، گفت: حتماً جزئیات دستاورد برجام به طور کامل منتشر شود، چراکه این حق مردم است.

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه مردم با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، اظهار کرد: شاید این شعار در ظاهر یک جمله ساده باشد، اما در واقع دارای معانی عمیق و محتوای بالایی است.

وی معنای این شعار را آزادی و استقلال ایران اسلامی دانست و افزود: ما کشوری نیستیم که کسی به ما دستور دهد و بر سر ما کد‌خدایی کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شعار به معنای برابری، برادری و رعایت عدالت است، گفت: غربی‌ها به دنبال این هستند که فرهنگ فرسوده خود را به ما القا کنند و برای این موضوع دست به هر کاری می‌زنند.

این مسئول گفت: برابری و برادری در دین ما به قدری عیان است که اگر گوش شنوایی در هر جای دنیا این شاخصه‌ها را بشوند و ببیند، به طور حتم جذب آن خواهد شد.

چهاردولی با بیان اینکه غرب به دنبال تأمین منافع خود است، ایستادگی در برابر دشمن را شاخصه اصلی پیروزی دانست و ادامه داد: برخی تصور می‌کنند اگر در مقابل دشمن کوتاه بیایند، مشکلات حل می‎شود در صورتی که موضوع برجام ثابت کرد چنین چیزی شدنی نیست.

وی با اشاره به خدعه و نیرنگ دشمن گفت: دشمن از هر ابزاری برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کند، یک روز با جنگ سخت، روزی با هجمه اقتصادی، یک روز با هجمه فرهنگی و یک روز هم کشتار مسلمانان در منا.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تلاش دشمن برای تضعیف کشور سخن به میان آورد و ادامه داد: نباید بگذاریم بین دولت، ملت و مجلس فاصله بیفتد.

این مسئول با بیان اینکه دولت نیز باید حواسش به دشمن باشد چراکه که هیچ گاه گرگ و میش با هم کنار نیامده‌اند، خواستار توجه به این امر شد.

چهاردولی در خصوص سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه اگر دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند منتقدان نزد خانواده خود شرمنده می‎شوند، گفت: حتماً این کار انجام شود، چراکه این حق مردم است از دستاورد‌های مذاکرات باخبر شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم هر آنچه که وجود دارد به طور کامل به اطلاع مردم عزیز برسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس در ارتباط با پرداخت حقوق ده‌ها میلیون تومانی به برخی از مدیران دولتی، گفت: معتقدم نهادهای نظارتی باید اوضاع و احوال کشور را رصد کنند و منتظر نمانند یک موضوعی رسانه‌ای شود و بعد دنبال پیگیری باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار