طبق دستور استاندار همدان که از اعضای جمعیت هلال احمر و حامی آنها محسوب می‌شوند در سال 95 برای انتخاب دستگاه‌های بشر‌دوست اقدام می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 15 May 2016
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از برنامه‌ریزی برای انتخاب دستگاه‌های بشردوست در استان خبر داد.

بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با فارس، از انتخاب دستگاه‌های بشردوست در استان خبر داد و اظهار کرد: طبق دستور استاندار همدان که از اعضای جمعیت هلال احمر و حامی آنها محسوب می‌شوند در سال 95 برای انتخاب دستگاه‌های بشر‌دوست اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه با اعلام معیارهای مورد نظر به دستگاه‌ها ارزشیابی‌ها بر این اساس انجام خواهد شد، گفت: انتخاب دستگاه‌های بشردوست در استان با گردآوری اطلاعات و آمار برای نخستین بار در کشور مطرح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: همکاری نهادهای مختلف استان با جمعیت هلال احمر برای آنها امتیاز محسوب می‌شود و در ارزشیابی سالانه دستگاه‌ها در استان هم این موضوع مورد توجه است.

وی اضافه کرد: امتیاز مثبت برای مشارکت دستگاه‌ها با سازمان‌های مردم نهاد، تعداد کارمندان دارای کارت عضو و مشارکت‌کننده در اهدای خون، کمک‌های مالی در راستای اقدامات بشردوستانه، همراهی دستگاه‌ها با جمعیت هلال احمر در نظر گرفته می‌شود.

کارخانه‌ای با بیان اینکه انتظارات مردم و رسانه‌ها از هلال احمر بیشتر مربوط به اقدامات فیزیکی از جمله سیل و زلزله است، گفت: اقدامات جمعیت هلال احمر فراتر از ابعاد فیزیکی است.

وی ادامه داد: موضوعات مهمی همچون شالوده بشر‌دوستی و تکریم انسان‌ها، آشنایی با انسان، انسانیت و علوم انسانی مغفول مانده است در حالی که باید به این موارد در کنار دیگر برنامه‌های فیزیکی و امداد و نجاتی توجه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تأکید بر اهمیت توجه به آموزش‎های قوی و مستمر گفت: برنامه‌ریزی در حوزه آموزش از اولویت‎های کاری جمعیت هلال احمر استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار