درحالی مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات همدان نسبت به کیفیت و سرعت پایین معترض هستند که مدیرعامل شرکت مخابرات همدان اذعان می‌کند "چنین مشکلی وجود ندارد."
کد خبر: ۲۳۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 15 May 2016
درحالی مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات همدان نسبت به کیفیت و سرعت پایین معترض هستند که مدیرعامل شرکت مخابرات همدان اذعان می‌کند "چنین مشکلی وجود ندارد."

به گزارش تسنیم، سرعت بسیار پایین و تمام شدن سریع ترافیک اینترنت مخابرات همدان به شکلی است که سبب اعتراض بسیاری از مشتریان شده است.

بسیاری از مشترکان معتقدند که ترافیک مصرفی آن‌ها بسیار کمتر از آنچه است که مخابرات حساب می‌کند، آیا زمان آن نرسیده که مخابرات همدان پاسخی برای مشترکان خود داشته باشد، بسیاری از کاربران اینترنت با گذاشتن پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به وضعیت اینترنت مخابرات استان همدان اعتراض داشتند.

برخی از کاربران اینترنتی مخابرات همدان معتقدند که میزان ترافیک مصرفی با میزان ترافیک کم شده هماهنگی نداشته و این به معنای کم‌فروشی است، یکی از مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات همدان می‌گوید: در دوره‌ای 15 گیابایت از ترافیک خریداری شده به سرعت به اتمام رسیده بود که پس از دو هفته پیگیری و تماس برگشت.

برخی متخصصان امر معتقدند که برخلاف سایر ISP‌ها، مخابرات علاوه بر دانلود، آپلود را هم از حجم مشترک کسر می‌کند و تمام تراکنشات اینترنتی به حساب مشترک منظور می‌شود.

انتظار می‌رود تا مدیرعامل شرکت مخابرات همدان نسبت به اعتراضات مشترکان که حق واقعی آن‌هاست پاسخ قانع‌کننده‌ای ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان، با بیان اینکه مشکلی در ارائه اینترنت پرسرعت به مشترکان و متقاضیان در استان همدان وجود ندارد، اظهار داشت: مشکلی از نظر سرعت و واگذاری اینترنت به مشترکان وجود ندارد.

قاسم نظری پویا با اشاره به اینکه براساس استانداردها و تعرفه سازمان تنظیم مقررات، اینترنت پرسرعت به مشترکان واگذار می‌شود، افزود: براساس طرح تعرفه سازمان تنظیم مقررات که مربوط به وزارت ارتباطات بوده و براساس اصولی که تعریف شده اینترنت واگذار می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه وضعیت ارائه سرویس اینترنت پرسرعت از سوی سازمان تنظیم مقررات بررسی می‌شود و تاکنون سازمان تنظیم مقررات تذکری به مخابرات نداده است، گفت: روند واگذاری اینترنت پرسرعت در استان همدان اصولی و استاندارد بوده و در حال حاضر 65 هزار نفر در استان همدان از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار