در بازرسی صورت گرفته از یکی از کامیون ها ۴۰ هزار عدد انواع پیچ و مهره به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و در بازرسی از کامیون دیگر ۱۵ هزار کیلوگرم برنج هندی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد.
کد خبر: ۲۳۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 15 May 2016
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ پاسدار شعبان ترک نیا در گفتگو با مهر افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا روز گذشته در راستای مبارزه با ورود هر گونه کالاهای خارجی و بدون مجوز قانونی که به اقتصاد کشور لطمات جبران ناپذیری وارد می کند در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر به سه دستگاه خودرو مشکوک شدند.

وی افزود: طی این سه عملیات دو دستگاه کامیون و یک دستگاه کامیونت متوقف شد که در بررسی اولیه ماموران متوجه بار قاچاق فاقد مدارک گمرکی در این خودروها شدند.

سرهنگ ترک نیا اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از یکی از کامیون ها ۴۰ هزار عدد انواع پیچ و مهره به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و در بازرسی از کامیون دیگر ۱۵ هزار کیلوگرم برنج هندی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ترک نیا در ادامه اظهار داشت: پس از توقیف خودروی سوم نیز در بازرسی از آن ۴ هزار کیلوگرم برنج پاکستانی به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به دستگیری سه نفر قاچاقچی کالا در این سه عملیات بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.
برچسب ها: کالای قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار