تغییر در این نرخ‌ها براساس فاکتورهایی همچون طول مسیر، تعداد چراغ قرمزهایی که در طول مسیر وجود دارد، تعداد مسافران موجود در آن خطوط و همچنین براساس قیمت‌هایی که در سال گذشته برای این مسیرها تعریف شده بود، تعیین می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 15 May 2016
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: طبق مصوبه شورا که اکنون برای بررسی به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شده است، نرخ کرایه تاکسی‌ها در صورت تایید به طور متوسط 13درصد افزایش خواهد یافت.

"کامران گردان" در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در برخی مسیرها با افزایش بیش از 13 درصد و یا کمتر از 20 درصد روبرو خواهیم بود، افزود: تغییر در این نرخ‌ها براساس فاکتورهایی همچون طول مسیر، تعداد چراغ قرمزهایی که در طول مسیر وجود دارد، تعداد مسافران موجود در آن خطوط و همچنین براساس قیمت‌هایی که در سال گذشته برای این مسیرها تعریف شده بود، تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورا برای کرایه اتوبوس‌ها نیز افزایش نرخ 50 تومانی درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: در راستای حذف بلیط کاغذی و فرهنگ‌سازی برای استفاده از کارت بلیط الکترونیکی، 150 تومان به نرخ بلیط‌های کاغذی و افرادی که پول نقد پرداخت می‌کنند، افزوده می‌شود.

وی از توزیع 20 هزار کارت بلیط الکترونیکی در حاشیه شهر همدان طی ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود در نهایت تا یک ماه آینده بلیط کاغذی از سطح شهر جمع‌آوری شود.

گردان در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تایید مصوبه شورا در خصوص افزایش نرخ کرایه‌ها بلافاصله این موضوع در سطح شهر اجرایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار