باهدف تأمین نیاز شهروندان و توسعه خدمات شهری کانال‌های طولی و عرضی دفع آب‌های سطحی به‌منظور هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب شهری در برخی مناطق شهری نهاوند احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 15 May 2016
شهردار نهاوند از آغاز عملیات اجرایی اصلاح نقاط آبگیر نهاوند با احداث کانال جدید برای دفع آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش مهر، امیررضا یوسفیان گفت: باهدف تأمین نیاز شهروندان و توسعه خدمات شهری کانال‌های طولی و عرضی دفع آب‌های سطحی به‌منظور هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب شهری در برخی مناطق شهری نهاوند احداث می‌شود.

شهردار نهاوند با اعلام این خبر و با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث کانال طی چند روز آینده گفت: با اجرای این طرح، کانال‌های قدیمی تخریب و متناسب با نیاز در بخش‌های مختلف شهری کانال جدید دفع آب‌های سطحی احداث خواهد شد.

یوسفیان افزود: در یک بخش از اجرای این طرح، کانال جدید دفع آب‌های سطحی در شهرک شهید حیدری، کوی گل زرد و غیره احداث می‌شود.

وی گفت: هزینه این طرح از منابع مالی و اعتبارات عمرانی شهرداری نهاوند برای احداث کانال‌های طولی و عرضی دفع آب‌های سطحی شهر اختصاص‌یافته است.

یوسفیان افزود: طرح بهسازی و احداث کانال‌های جدید دفع آب‌های سطحی با توجه به مشکلات عابرین پیاده و تأمین نیاز شهروندان مناطق مختلف شهری در فصل‌های بارندگی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.

شهردار نهاوند در پایان افزود: مشکل آب‌گرفتگی معابر در دهه‌های گذشته تاکنون وجود داشته و حل آن به‌صورت زمان‌بر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار