در پی سرقت کابل شبکه‌های هوایی برق و مخابرات در شهرستان نهاوند طی یک ماه گذشته و پس از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی ۴ سارق حرفه‌ای و بی‌هویت در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۲۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 15 May 2016
 فرمانده انتظامی نهاوند گفت: سارقان شبکه‌های هوایی برق و مخابرات در نهاوند به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

محسن اقبالیان در گفتگو با مهر گفت: در پی سرقت کابل شبکه‌های هوایی برق و مخابرات در شهرستان نهاوند طی یک ماه گذشته و پس از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی ۴ سارق حرفه‌ای و بی‌هویت در این شهرستان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: شرکت‌های خدمات رسان برق و مخابرات در فروردین‌ماه سال جاری با ارسال چند فقره صورت‌جلسه قطع شبکه‌های مربوطه و ایجاد مشکل در خدمات‌رسانی به مشترکان خود از سوی تعدادی سارق حرفه‌ای و بدون هویت، خواستار رسیدگی به موضوع از سوی پلیس شدند.

وی بابیان اینکه صورت‌جلسات و موضوع عنوان شده بلافاصله در کمیسیون پیشگیری از سرقت انتظامی شهرستان مطرح و موردبررسی قرار گرفت، گفت: سرانجام اقدامات اطلاعاتی پلیس نهاوند در کنار بسیج امکانات و استفاده از عوامل اجرایی مجرب موجب شد تا پس از یک ماه اقدامات آشکار و پنهان هویت دو نفر از عوامل باند سارقان شناسایی و مأموران در یک اقدام هماهنگ و غافلگیرانه در حین ارتکاب جرم دو نفر از سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

اقبالیان ادامه داد: هرچند با توجه به شرایط و موقعیت وقوع جرم سارقان قصد انکار و کتمان موضوع را داشتند ولی با توجه به کشف اموال مسروقه همچنین مدارک و مستندات پلیس نهاوند در نهایت این باند به ۳۵ فقره سرقت انواع کابل‌های هوایی در سال جاری و گذشته اعتراف کرد.

اقبالیان سارق کابل‌های مخابرات را فردی ۳۹ سال به نام مسعود و سارق سیم‌های برق را حمید ۳۹ ساله، اکبر ۴۷ ساله و جواد ۲۸ ساله معرفی کرد و گفت: این سارقان دارای سوابق کیفری متعددی بوده و به دلیل داشتن اعتیاد اقدام به این امر می کردند که پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار