ارزش ریالی این کالاهای قاچاق ۳۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۲۲۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 14 May 2016
فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف ۴ محموله قاچاق در طرح کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی همدان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این کالاهای قاچاق ۳۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌سب در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی ظرف 24 ساعت گذشته در 2 عملیات جداگانه حین کنترل خودروهای عبوری در موقعیت ایستگاه بازرسی شهید زارعی به 2 دستگاه خودرو وانت زامیاد مشکوک و برای بررسی بار آنها دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی اولیه از هر دو خودرو مأموران متوجه کالای قاچاق شده و برای بررسی بیشتر خودروها به به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: در بازرسی انجام گرفته از یکی از خودروها تعداد 6 هزار و 816 عدد لوازم آرایشی خارجی در مارک و مدل‌های مختلف به ارزش 40 میلیون ریال و از خودرو دوم نیز 2 هزار کیلوگرم تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: مأموران در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سرکشی از 2 محل دپو باربری‌های سطح شهر نیز 2 هزار و 270 کیلوگرم زغال و تعداد 85 طاقه انواع پارچه خارجی فاقد اسناد معتبر گمرکی از انبارها به ارزش 250 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری 5 نفر از قاچاقچیان در 4 محموله جداگانه اظهار داشت: تمام کالاهای کشف شده در 4 عملیات به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان منتقل و پرونده مجرمان در تعزیرات حکومتی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید زارعی در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین اولویت‌های انتظامی است، عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان برای تردد خودروهای حامل کالای قاچاق همواره کنترل و بازرسی مقطعی خودروهای عبوری در ایستگاه‌ها انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار