کد خبر: ۲۲۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 10 May 2016
سرلشکر محسن رضایی با انتشار یادداشتی اینستاگرامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سرلشکر محسن رضایی با انتشار یادداشتی اینستاگرامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با ذکر خاطره‌ای از ایام پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری سپاه، به چرایی انتخاب سالروز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) به‌عنوان روز پاسدار پاسخ داد.

متن این یادداشت به شرح ذیل می‌باشد:

چند روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی، در مدرسه رفاه واقع در خیابان ایران و در محل استقرار حضرت امام (ره) با شهید بروجردی قدم می‌زدم، نگران وضعیت انقلاب بودیم، نگرانی ما ازآنجا بود که می‌دانستیم اگر انقلاب پیروز شود، نه آمریکا و نه ساواکی‌ها و نه هواداران شاه مثل دوران مصدق به‌سادگی تسلیم اراده مردم نمی‌شوند و به‌اصطلاح ول کن ماجرا نخواهند بود! صحبت ما برای یافتن راهکاری برای تقویت و حفظ انقلاب بود.

این نگرانی بیشتر از ما در ذهن امام بود. وقتی انقلاب پیروز شد، امام از تشکیل سپاه حمایت جانانه‌ای کردند.

با دوستانمان به نتیجه رسیدیم روز سپاه را روز میلاد امام حسین (ع) بگذاریم تا به دشمنان ملت ایران و اسلام بگوییم ما پاسداران، به تأسی از ثارالله، تا آخرین قطره خون از انقلاب، کشور و مردممان دفاع می‌کنیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز باقوت بر همان عهد نخستین استوار است و با پیروی از استوانه نظام یعنی ولایت مطلقه فقیه، همواره نگهبان امنیت و اقتدار نظام خواهد بود.

دفاع و مقاومت ما سوریه، عراق و یا لبنان را نمی‌شناسد، ما اسلام و ملت ایران را می‌شناسیم. هر جا رهبر عزیزمان لازم بدانند برای دفاع از منافع اسلام و ملت ایران حاضر خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار