روی خط خبر
با آغاز برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برنامه ای تحت عنوان ده شب ده سخنران برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۷۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰ 02 February 2016

 سخنرانی محسن رضایی در همدان

با آغاز برنامه‌ های دهه فجر انقلاب اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برنامه ای تحت عنوان ده شب ده سخنران برگزار می‌کند.

در این سخنرانی‌ ها که هر شب از 12 بهمن ماه تا2 بهمن ادامه داردبعد از اذان مغرب و عشا یک شخصیت ملی درباره ابعاد مختلف انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند که در برنامه های امسال افراد ذیل به ترتیب در این شب‌ها در دفتر امام جمعه همدان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

سخنرانان، قنبری، سردار شادمانی، سردار سپهر، حجت الاسلام علیزاده، آیت الله غروی، حجت الاسلام اکرمی، آیت الله شریعتی، حجت الاسلام ادیب یزدی، حسین انواری، زلفی گل، محسن رضایی.


بازگشت اصلاح طلبان به میدان رقابت

احتمال بازگشت برخی از داوطلبان رد صلاحیت شده به عرصه رقابت‌ ها، هر چقدر به 16 بهمن ماه زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت افرادی که در مرحله نخست رد و یاعدم احراز شدند و اعتراض خود رابه هیات‌ های نظارت ارائه کرده بودند نزدیک می‌شویم شاهد جنبش و جوش و پخش شایعاتی مبنی بر تأیید صلاحیت این افراد هستیم.

اصلاح طلبان به بازگشت داوطلبان خود در این مرحله و تأیید صلاحیت گزینه‌های خود خیلی امیدوار هستند.


رایزنی اصولگرایان با اصلاح طلب ها

رایزنی کاندیداهای منتسب به جریان اصولگرایی با شورای هماهنگی اصلاح طلبان همدان برای ورود به لیست این جریان سیاسی آغاز شده است.

اصلاح طلبان که کاندیدایی برای رقابت ندارند ترجیح می دهند با داوطلبان معتدل طیف مقابل مذاکره و رایزنی کرده و از برخی آنها در انتخابات برای خالی نبودن عریضه حمایت کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار