هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با پیروزی مس و گیتی پسند، توقف تاسیسات،شکست دبیری و رقم خوردن نتایج در پایین جدول به سود شهروند همراه بود.
کد خبر: ۱۵۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 30 December 2015
به گزارش تابناک تبریز ،هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.در بندرعباس تیم آذرخش میزبان صدرنشین لیگ یعنی تاسیسات بود.نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا همه حواس تاسیساتی ها معطوف به بازی سایر مدعیان شود.با شروع نیمه دوم این تاسیسات بود که شروعی هجومی داشت و در نهایت در دقیقه ۲۸ توانست توسط علی ابراهیمی به گل برسد.در ادامه تاسیسات به اداره بازی پرداخت اما در یک دقیقه مانده به پایان بازی میری زاده گل تساوی را برای آذرخش به ثمر رساند تا کار شاگردان شمسایی برای رسیدن به قهرمانی دشوار شود.با این نتیجه تاسیسات به رده سوم سقوط کرد تا منتظر دو هفته آینده باشد.

در تبریز هم مس در شرایطی میزبان منصوری بود که نیمه اول را مثل تاسیسات با تساوی بدون گل به رختکن رفت.در نیمه دوم مس به خود آمد و با زدن دو گل نه تنها به یک پیروزی شیرین دست یافت بلکه به صدر جدول رده بندی هم صعود کرد.

در اصفهان گیتی پسند خیلی زود با گل اسماعیل پور از مهمان خود فرش آرا پیش افتاد اما در ادامه راه به جایی نبرد تا نیمه اول با همین یک گل خاتمه یابد.در نیمه دوم جاوید اختلاف را به ۲ گل رساند تا تک گل فرشی ها در دقایق پایانی بی ثمر باشد و گیتی با این برد به رده دوم صعود کند.

در مشهد فردوسی در دیداری حساس میزبان یاسین پیشرو بود که نیمه اول رابا تساوی بدون گل به رختکن رفت.در نیمه دوم هم بازی نزدیک دنبال شد اما یاسین به یک گل رسید تا کار فردوسی برای بقا دشوار شود.

در ساری شهروند در حضور خیل عظیم تماشاگرانش و رئیس کمیته فوتسال خیلی زود از میثاق پیش افتاد اما در فاصله سه ثانیه به پایان نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد.در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار شهروندی ها بود و با به راه انداختن جشنواره گل مقابل میثاق،به بقا در لیگ امیدوار شدند.

در بین مدعیان دبیری قاطعانه ترین شروع را داشت و در خانه مقاومت نمایشی پرگل را ارائه داد و نیمه اول را با برتری ۴بر۲ به رختکن رفت.اما در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان فلاح بازی باخته را با پیروزی ۵بر۴ به سود خود خاتمه دادند تا عجیب ترین نتیحه هفته رقم بخورد.

 

هفته بیست و چهارم لیگ برتر -چهارشنبه ۹ دی 
زمان بازی وضعیت  گلزنان  حاشیه
۱۶ شهروند ساری ۶– میثاق تهران ۲ پایان بازی گل:حمیدرضا ره انجام(۳)مرتضی عظیمایی-طه مرتضوی-محمدرضا کرد میثاق:محسن فرهمند-حسین سلطانی
۱۶ گیتی پسند ۲ – فرش آرا مشهدیک پایان بازی گیتی:احمد اسماعیل پور-مهدی جاوید  فرش آرا:علی عبدالهی
۱۶ فردوسی مشهد صفر -یاسین پیشرو قم یک پایان بازی یاسین:مسلم اولاد قباد
۱۶ مقاومت البرز۵ – دبیری تبریز ۴ پایان بازی مقاومت: رحمان سارانی-نادر حنیفی-حمید بخشی-ابوالفضل حسینی-وحید شفیعی دبیری:رشید قلی پور(۲)-علیرضا عسگری-بابک اکبری
۱۶
مس سونگون ۲- منصوری قرچک صفر
پایان بازی مس:دیه گو-حسین طیبی
۱۶
آذرخش بندرعباس یک – تاسیسات دریایی یک
پایان بازی آذرخش:بهزاد میری زاده تاسیسات:علی ابراهیمی
 – شرکت ملی حفاری ایران(استراحت)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :