کد خبر: ۱۲۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 29 October 2015

رئیس پلیس شهرستان فردیس گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان 13 سارق و مالخر سابقه دار دستگیر شدند.

سرهنگ ایوب احمدی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی ارجاع یک فقر پرونده از کلانتری 15 مشکین دشت به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر سرقت از یک مغازه سوپر مارکت بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: شاکی پس از دعوت به پلیس آگاهی در تحقیقات ماموران اعلام کردکه سارق یا سارقان با شکستن قفل و کرکره اموال مغازه را به سرقت برده اند.

احمدی گفت: با توجه به اظهارات متهمان بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی برای بازبینی محل سرقت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس پلیس شهرستان فردیس افزود: ماموران با توجه به اظهارات شاهدان عینی دریافتند که سه نفر سرنشین با یک دستگاه خودرو وانت پیکان سفید رنگ و پلاک مخدوش چند روزی است که در محله های این شهرستان به طرز مشکوکی در حال تردد و پرسه زدن می باشد.

احمدی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات تکمیلی با مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار یکی از سارقان به نام (م) را شناسایی و پس از چندین روز تحت نظر قرار دادن محل هایی که احتمال سرقت در آنجا بود متهم را در یک ساختمان مخروبه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب 21 فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد و گفت که با همدستی سه نفر دیگر با یک دستگاه وانت پیکان که بعضا جهت شناسایی نشدن پلاک آن مخدوش شده بود در ساعات اولیه بامداد اقدام به تخریب قفل درب مغازه و سرقت اموال با ارزش کرده و اموال مسروقه را به تعدادی از مالخران در مشکیم دشت و کرج به فروش می رساندند.

احمدی گفت: سه نفر از همدستان متهم و تعداد 9 نفر مالخر نیز طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کردند.

گفته می شود ، ارزش اموال مسروقه بالغ بر 850 میلیون ریال تخمین زده شد.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار