اراذل شاهین‌ویلا در چنگال پلیس/ بزرگترین باند اوباش کرج دستگیر شدند
اوباش معروف کرج با در دست داشتن قمه و شمشير پس از حمله به يک سوپر مارکت ضمن ايجاد جنجال و فحاشي اقدام به ضرب و جرح افرد داخل مغازه کرده و با تخريب مغازه و خودروهاي پارک شده آرامش عمومي را مختل کردند.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 18 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: بخشعلی کامراني‌صالح با اعلام خبر انهدام  2 باند اراذل و اوباش و پاکسازي مناطقي از شهرستان کرج از وجود اين افراد شرور گفت: در پي اعلام دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر درگيري برخي از سرکرده‌هاي باند اراذل و اوباش منطقه شاهين ويلا و باند اراذل و اوباش منطقه حصارک بلافاصله اکيپي از ماموران پليس امنيت عمومي استان البرز جهت بررسي موضوع به منطقه درگيري در حصارک اعزام شدند.
وي گفت: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که تعدادي از اعضاي باند با استفاده از يکدستگاه خودرو پژو 206 از معرکه متواري و برخي ديگر با کمک نوچه‌هايشان اقدام به فرار کرده‌اند، اما قبل از فرار با در دست داشتن قمه و شمشير پس از حمله به يک سوپر مارکت ضمن ايجاد جنجال و فحاشي اقدام به ضرب و جرح افردي که در مغازه حضور داشتند کرده و با تخريب مغازه و خودروهاي پارک شده آرامش عمومي را مختل کرده و باعث وحشت عمومي شده‌اند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران بلافاصله با رصد اطلاعاتي و رديابي موقعيت متهمان متواري موفق به شناسايي خودرو اراذل و اوباش در منطقه شاهين ويلا کرج شده و پس از هماهنگي خودروهاي گشتي در آن منطقه در يک اقدام ضربتي موفق به توقف خودرو و دستگيري سرنشينان آن که پنج نفر بودند شدند.
کامراني صالح افزود: با انتقال متهمان به پليس امنيت عمومي مشخص شد که يکي از افراد متواري باند به نام «ساسان» به همراه چند نفر ديگر از همدستان خود درصدد تهيه مواد مخدر در منطقه ماهدشت است، بنابراين بلافاصله 2 اکيپ عملياتي از ماموران مجرب اين پليس به منطقه ماهدشت اعزام و با کنترل نامحسوس منطقه نامبرده را سوار بر يکدستگاه خودرو پرايد شناسايي کردند.
فرمانده انتظامي استان البرز گفت: ماموران طي يک عکس‌العمل سريع اقدام به مسدود کردن مسير خودرو کرده، اما متهم با مشاهده ماشين گشت پليس از خودرو پياده و ضمن ايجاد هياهو و جنجال اقدام به خود زني کرده و قصد درگيري با پليس را داشت که با عکس‌العمل سريع ماموران به همراه سه تن از نوچه‌هايش دستگير و به پليس امنيت عمومي منتقل شدند.
وي بيان داشت: متهمان دستگير شده در بازجويي ماموران به متواري شدن سرکرده اصلي باند به نام «م» به شمال شهر تهران اعتراف کردند.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: ماموران پس از دريافت نيابت قضايي جهت دستگيري متهم و نوچه‌هايش قصد عزيمت به تهران را داشتند که در پي بررسي‌هاي اطلاعاتي مشخص شد متهم به همراه چند نفر از همدستانش به کرج مراجعه کرده‌اند که در نهايت متهمان در بلوار حدادي شناسايي و جهت فرار از دست ماموران اقدام به ايجاد تصادف صوري با خودروهاي عبوري کردند که در نهايت خودرو متوقف شد.
کامرانی‌صالح گفت: پس از توقف خودرو سرکرده باند که در حال فرار به سمت يک ساختمان مخروبه بود با شليک 6 تير هوايي زمين گير و به همراه دو نفر از همدستانش دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان اظهار داشت: با دستگيري سرکرده باند و يازده نفر از همدستانش به جرم اخلال در نظم عمومي ، قدرت نمايي با چاقو، ايجاد جنجال و ايراد ضرب و جرح عمدي، آدم ربايي، خفت گيري از بازيگر سينما و ... منطقه حصارک و شاهين ويلا کرج از وجود اين دو باند اراذل و اوباش خطرناک پاکسازي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار