کد خبر: ۱۱۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ 17 October 2015

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر گفت: در دولت یازدهم 560 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد اصغری مهرآبادی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مهر البرز اظهار داشت: در دولت یازدهم 560 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه مابقی این واحدها نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد،‌ افزود: با تمهیدات اندیشیده شده روند تکمیل و واگذاری این پروژه‌ها سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

به گفته این مسئول این آمادگی وجود دارد تا 100 درصد تزریق اعتبارات تا پایان شهریورماه سال آتی انجام شود.

مهرآبادی با بیان اینکه دولت تکلیف کرده است تا پایان سال 95، خدمات مورد نیاز پروژه‌های مسکن مهر تأمین شود، گفت: 5 هزار و 600 میلیارد تومان برای تأمین انشعابات این پروژه‌ها بودجه لازم است.

*تخصیص اعتبارات ملی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر

وی تصریح کرد: هیچ گونه اعتباری برای ساخت و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر دیده نشده و تنها از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی می‌توان اقدام کرد.

مهرآبادی افزود: کمکی که دولت در کل کشور انجام داده است، واگذاری زمین به قیمت رایگان و ارائه تسهیلات بانکی 4 درصد در روستاها و 7 درصد در مراکز استان‌ها است، ضمن اینکه 50 درصد صدور پروانه ساخت با حمایت دولت انجام می‌شود.

وی گفت: یارانه مسکن نیز تا جایی که مقدور است برای استان البرز که از استان‌های تازه تأسیس است، در نظر گرفته می‌شود و در خصوص انشعابات نیز کمک‌هایی به این استان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار