کد خبر: ۱۱۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 17 October 2015

قائم‌مقام وزیر راه‌ و شهرسازی با بیان اینکه از محل یارانه‌های مسکن مساعدت و کمک خوبی برای استان البرز لحاظ شده است، گفت: در رابطه با مشکلات آب و فاضلاب در گذشته مساعدت‌هایی صورت گرفته و امسال درصدد هستیم در بودجه نیز در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه جلسه شورای مسکن استان البرز که ظهر امروز در محل استانداری البرز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت برای ساخت مسکن مهر هیچ اعتباری پیش‌بینی نکرده است.

وی با بیان اینکه اعتبار انجام این پروژه‌ها از محل آورده نقدی متقاضیان و تسهیلات بانکی صورت می‌گیرد، افزود: کمکی که دولت در رابطه با مسکن مهر در کل کشور انجام داده واگذاری زمین به قیمت رایگان و تسهیلات بانکی ارزان قیمت است.

قائم‌مقام وزیر راه‌ و شهرسازی با تاکید بر اینکه دولت 50 درصد کمک در صدور عوارض پروانه ساختمانی را متقبل شده است، خاطرنشان کرد: کمک‌های دولت در کل کشور یکسان است و تبعیضی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات برای ساخت‌های سنتی30 میلیون، نیمه صنعتی 22 میلیون و صنعتی‌ساز 25 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده توسط دولت مصوبه‌ای از شورای پول و اعتبار اخذ و در همه پروژه‌ها سقف فردی دریافت تسهیلات از 25 به 30میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در راستای تامین اعتبار خدمات زیربنایی از محل اعتبارات وزارت نیرو این مهم انجام می‌شود، یادآور شد: با دستور وزیر از محل فروش اراضی به مناطقی که در این بخش مشکل دارند در راستای تامین خدمات زیربنایی مساعدت می‌شود.

مهرآبادی با اشاره به اینکه از محل یارانه‌های مسکن مساعدت و کمک خوبی برای استان البرز لحاظ شده است، اظهار داشت: در رابطه با مشکلات آب و فاضلاب در گذشته مساعدت‌هایی صورت گرفته و امسال درصدد هستیم در بودجه نیز در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار