نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دو گانه موشک و معیشت معنا ندارد، گفت: هرچه میدان قوی‌تر باشد دیپلماسی بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 09 June 2023

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دو گانه موشک و معیشت معنا ندارد، گفت: هرچه میدان قوی‌تر، دیپلماسی بهتر است.

 

به گزارش تابناک همدان، ایت الله حبیب شعبانی موثق  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  همدان با اشاره به رونمایی از ابر موشک هایپر سونیک ایرانی فتاح، افزود: رونمایی از این موشک هم دنیا را مبهوت قدرت نمایی ما کرد و هم دشمنان را مرعوب کرد.

وی ادامه داد: این دستاورد بزرگ نیروی هوا فضای سپاه، قدرت بازدارندگی کشور را تقویت و موجب امنیت و صلح پایدار می‌شود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: اینکه گفته شود دنیا، دنیای مذاکره است و دنیای موشک نیست، با واقعیت‌های میدان سازگار نیست.

ایت الله شعبانی اشاره کرد: کشوری که ضعیف باشد، یا باید باج دهد و یا زیر پای مستکبران له خواهد شد.

وی گفت: کشوری که امنیت نداشته باشد، بحث معیشت و اقتصاد نیز در آن محقق نمی‌شود

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه امید در جامعه تحرک ایجاد می‌کند، اظهار داشت: کار دشمن ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه و سیاه نمایی است.

ایت الله شعبانی با بیان اینکه باید گله کنیم از برخی‌‍ رسانه‌هایی که به روح حاکم جامعه کار ندارند و فقط اخبار منفی را منعکس می‌کنند، گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها در داخل، تنها بر روی مشکلات و ترویج نا امیدی کار می‌کنند.

به گفته وی، با وجود انتقاداتی که به دولت داریم، اما اتفاقات و فعالیت‌های خوبی در حوزه زیر ساخت‌ها و احیا واحدهای تولیدی رخ داده است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه رأس ایجاد امید در جامعه، مسئولان قرار دارند، افزود: مسئول کارآمد با رفع مشکل مردم می‌تواند ایجاد امید کند، اما دیگر آحاد جامعه نیز در این عرصه نقش دارند و همه باید مسئولیت پذیر باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار