مدیرعامل شرکت گاز همدان اعلام کرد: به روز رسانی تاسیسات و تجهیزات گازرسانی در استان همدان ضروری است.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ 24 May 2023

مدیرعامل شرکت گاز همدان اعلام کرد: به روز رسانی تاسیسات و تجهیزات گازرسانی در استان همدان ضروری است.

به گزارش تابناک همدان، درآئین تکریم و معارفه مدیر عامل جدید شرکت گاز استان همدان، رحمانی مدیر گازرسانی و هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: سال گذشته سال سختی برای وزارت نفت درامور زیر بنایی و گازرسانی بود به طوریکه کاهش متوسط دمای 2 درجه را کل کشور شاهد بودیم که وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران همه جانبه برای تامین سوخت و گاز پای کار ایستادند.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر 27 میلیون مشترک گاز در سطح کشور داریم و هزار و 228 شهر از شهرهای کشور، بیش از 37 هزار روستا در کشور دارای نعمت گاز هستند که 98/5 درصد خانوار شهری و 90 درصد خانوار روستایی را پوشش می دهد.

وی همچنین افزود: در سال گذشته 4هزار100 صنعت در کشور گازرسانی شده و هم راستا با شعار امسال سعی شده تا گازرسانی به صنایع جز اولویت های گازرسانی قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر1هزار424 پروژه در کشور فعال هستند که اعتباری بالغ بر 17هزار میلیارد تومان دارند همچنین پروژه های دیگری نیز تعریف شده که با 19 هزار میلیارد تومان اعتبار طی ماه های آتی اجرا خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد محبی نظر، مدیر عامل پیشین شرکت گاز استان همدان، گفت: انتصاب به جا و شایسته الهیاری که از بدنه شرکت گاز می باشد انتظار عملیات اجرایی را بالا می برد که امیدواریم با استفاده از تخصص و تجربه ای که مدیرعامل جدید شرکت گاز استان همدان دارد این انتظارات به خوبی پاسخ مثبت گیرند.

وی از مدیر عامل جدید شرکت گاز استان خواست تا فعالیت در حوزه اطلاع رسانی شرکت گاز استان همدان را بیش از پیش تقویت کند و عنوان کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب لازم است مردم را در جریان فعالیت ها و عملکردهای شرکت قراردهیم تا در جریان خدمت رسانی ها قرار گیرند.

رحمانی در خصوص فعالیت محبی نظر، مدیر عامل پیشین شرکت گاز استان نیز گفت: محبی نظر مدیر جوانی بود که تلاش خود را برای ارتقا شرکت گاز استان همدان در تمام ابعاد به کار گرفته بود که کسب عناوین برتر در زمینه های مختلف گویای این مهم می باشد.

در ادامه نیز مدیر عامل جدید شرکت گاز استان همدان ضمن تشکر از فعالیت و عملکرد مدیر عامل پیشین شرکت گاز استان گفت: سرمایه اصلی شرکت نیروی انسانی متخصص و متعهد است که یکی از مهم ترین برنامه های ما حفظ و ارتقا منابع انسانی سازمان در هر بخش است.

مجید الهیاری گفت: از مهم ترین نیازها در بحث گازرسانی در شرکت گاز استان همدان ضرورت به روز رسانی تجهیزات و تاسیسات می باشد که انتظار داریم شرکت ملی گاز ایران در این خصوص شرکت گاز استان همدان را کمک و حمایت کنند.

وی افزود: فعالیت های عمرانی و اجرایی در شرکت گاز استان همدان تقریبا تمام شده و در حال حاضر نیازمند نگهداری و حفظ، تعمیر و به روز رسانی هستیم.

الهیاری تاکید کرد: بنده از کف سازمان بالا آمده ام و تلاش خواهم کرد خادمی امین و درستکار برای مجموعه شرکت گاز استان همدان باشم.

در ادامه این مراسم محمد صادق محبی نظر، مدیر عامل پیشین شرکت نیز یاد آور شد: در حال حاضر 457 هزار خانوار شهری و 666 هزار خانوار روستایی در استان همدان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی افزود: در راستای گازرسانی به روستاهای استان 10 روستا در دستور کار عملیات گازرسانی قرار گرفته است.

محبی نظر ادامه داد: از آذر سال 1400 تا امروز 67 هزار بازرسی از کنتورها و رگلاتورها صورت گرفته است و تعداد زیادی عملیات گازرسانی، فرهنگی و اجتماعی در این شرکت انجام شده است.

مدیر عامل پیشین شرکت همچنین ضمن آرزوی روز موفقیت روز افزون برای مدیر عامل جدید شرکت گاز استان همدان گفت: مسئولیت امانتی است که دیر یا زود باید به دیگری واگذار شود برهمین اساس ما همه سرباز انقلابیم که در هر موقعیتی قرار بگیریم وظیفه خود را خدمت رسانی می دانیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه یادبود از زحمات محبی نظرمدیر عامل پیشین شرکت گاز استان همدان تقدیر شد و حکم انتصاب الهیاری توسط مدیر هماهنگی امور گازرسانی کشور به وی اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار