سرپرست فرمانداری همدان گفت: مسکن‌سازان و متقاضیان در پروژه‌های مسکن با موانعی که نظام مهندسی ایجاد می‌کند متحمل افزایش قیمت و ضرر و زیان می شوند و نگاه تنگ‌نظرانه نظام مهندسی سد راه حل مشکل مسکن همدان است.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳ 08 March 2023

سرپرست فرمانداری همدان گفت: مسکن‌سازان و متقاضیان در پروژه‌های مسکن با موانعی که نظام مهندسی ایجاد می‌کند متحمل افزایش قیمت و ضرر و زیان شده‌اند.

به گزارش تابناک همدان، مسلم مخفی نگاه تنگ‌نظرانه نظام مهندسی سد راه حل مشکل مسکن همدان است و مصوبات جلسات مختلف مسکن توسط این مجموعه وتو می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد نظام مهندسی استان اظهار کرد: عملکرد نظام مهندسی استان متناسب با تقاضای انباشته شده مسکن در همدان نیست و شرایط سخت مردم برای تامین مسکن را درک نمی‌کند.

مخفی گفت: تعداد قابل توجهی از فعالان عرصه مسکن، انبوه سازان، مهندسان و مجریان پروژه‌های مسکن از طی روند کار در نظام مهندسی استان کلافه و پشیمان می‌شوند.

وی افزود: فعالیت برخی از تعاونی‌های مسکن که عمدتا با نگاه حمایتی برای تامین مسکن اقشار مختلف بویژه اقشار متوسط و نیازمند مسکن اقدام می‌کنند با سنگ‌اندازی‌های نظام مهندسی متوقف شده است.

مخفی با بیان اینکه مصوبات جلسات مختلف مسکن در نظام مهندسی وتو می‌شود، خاطر نشان ساخت: شاهد مراجعات مکرر، نارضایتی و نگرانی مردم و مجریان طرح‌های مسکن از معطل ماندن امور در نظام مهندسی هستیم تا جایی که احساس می‌شود نگاه‌هایی دیگر غیر از نگاه فنی و مهندسی در نظام مهندسی حاکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار