مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، گفت : نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی ۲۰ اسفند ماه در همدان برگزار می شود و از ۷۰ واحد تولیدی شرکت کننده در جشنواره بعد از ارزیابی های تخصصی در نهایت ۱۹ واحد که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند به جشنواره معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ 06 March 2023

مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت : نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی ۲۰ اسفند ماه در همدان برگزار می شود.

به گزارش تابناک همدان : ابوالفضل برات‌زاده در جمع خبرنگاران، افزود: این جشنواره در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که در سال ۹۲ ابلاغ شد و با هدف تحقق بند ۲۰ این سیاست‌ها مبنی بر تقویت فرهنگ جهادی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اشخاص دارای خدمات برجسته اجرا خواهد شد.

نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان برگزار می شود/ جنگ اقتصادی مهمترین جنگ پیشروی کشور

وی با اشاره به اهداف طرح این جشنواره خاطر نشان ساخت: الگو سازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات و ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات و همچنین گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتیو هدایت عرصه تولید در خصوص پیروی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف به شمار می رود.

دبیر برگزاری این جشنواره تصریح کرد : بسیج و سپاه در همه زمینه‌ها مأموریت دارند هر جا که انقلاب نیاز داشته باشد، با استفاده از ظرفیت‌های مردمی به کمک مجموعه‌های مرتبط برود و وظیفه دارد طبق قانون در هر زمینه‌ای که انقلاب در خطر بیفتد و نیاز به حضور باشد حاضر شوند.

برات‌زاده بیان کرد : مهمترین تهدید و چالش جمهوری اسلامی که جزء جنگ های ترکیبی به‌شمار می‌رود، جنگ اقتصادی است.

دبیر این همایش افزود : دشمن به دنبال این است که با تحریم‌های ظالمانه و ضعف‌های اقتصادی موجود در کشور بتواند ضربه‌ای به انقلاب وارد کند.

مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد : سیاست مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است، ضمن اینکه با دنیا در تعامل هستیم، باید نگاهمان درون گرا باشد که مهمترین مسأله در این زمینه این است که مدیران به این سمت بروند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در سال های گذشته سیاست دولت‌ها برخلاف سیاست اقتصاد مقاومتی بوده است، گفت : باید با تکیه بر توان داخلی  رشد اقتصادی محقق شود.

برات‌زاده با اشاره به برگزاری سه جلسه در سطح استان و پنج کارگروه تخصصی برای شناسایی واحدهای واجد شرایط شرکت در جشنواره، اظهار داشت: نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد، این جشنواره در سالن همایش‌های استانداری همدان با حضور مسئولان استانی و نمایندگان و فعالان اقتصادی برگزار خواهد شد که علی آقامحمدی، عضومجمع تشخیص مصلحت نظام میهمان ویژه این برنامه خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد : ۷۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت ۱۹ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به جشنواره معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان برگزار می شود/ جنگ اقتصادی مهمترین جنگ پیشروی کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار