رئیس جمعیت جانبازان استان همدان گفت: امروز جمعیت جانبازان ادامه دهنده راه روشن شهدا بوده و در عرصه‌های اجتماعی و مبارزه با مفاسد نقش راهبری خویش را به بهترین وجه ایفا نموده اند و در صحنه‌های مقاومت میدانی و در جهاد تبیین راهنمای نسل‌های جوان هستند.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ 23 February 2023

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز، رئیس جمعیت جانبازان استان همدان و تنی چند از اعضای شورای مرکزی این جمعیت با فرماندار بهار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تابناک همدان، رئیس جمعیت جانبازان استان همدان نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و روز جانباز گفت: امروز جمعیت جانبازان ادامه دهنده راه روشن شهدا بوده و در عرصه‌های اجتماعی و مبارزه با مفاسد نقش راهبری خویش را به بهترین وجه ایفا نموده اند ودر صحنه‌های مقاومت میدانی و در جهاد تبیین راهنمای نسل‌های جوان هستند.

محمود احدیان با اشاره به اینکه همه جانبازان مایه افتخارهستند، افزود: خصوصاً ۷ جانباز ۷۰ % که مایه افتخار این استان خصوصاً شهرستان بهار می‌باشند.

وی با بیان اینکه در سرکشی‌های دوره ای، شهرستان بهار اولین شهرستان است که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطر نشان ساخت: آنچه برای این جمعیت مهم است، عملکرد دولت در باقی مانده سال جاری و در سال آینده است.
در ادامه این جلسه مسئول دفتر جمعیت جانبازان شهرستان بهار ضمن تشریح برنامه‌های این دفتر، گفت: شهرستان بهار یک هزار و ۳۰۰ جانباز دارد که ۷ نفر از این عزیزان جانباز ۷۰ درصد هستند.

سیدعبدالله موسوی با اشاره به مشکلات موجود در خصوص تامین دارو‌های مورد نیاز جانبازان شهرستان بهار، افزود: نقش این قشر و اثرگذاری جانبازان و ایثارگران در رسیدن دولت مردمی جناب آقای رئیسی نباید فراموش کرد.

در ادامه محمودآبادی جانباز ۷۰% و عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان کشور گفت: ما جانبازان برخود فرض می‌دانیم نسبت به مسائل کشور حساس باشیم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و

رجبی یکی دیگر از شرکت کنندگان در این نشست و عضو شورای مرکزی جمعیت استان از تلاش فرماندار محترم بهار در آبرسانی به شهرستان همدان تقدیر نمودند.

جانبازان الگوی ایثار و مقاومت برای نسل جوانان هستند

حسینی دیگر جانباز حاضر در این نشست نیز اشاره‌ای به مشکلات صنعتگران دو راهی زاغه و ایجاد میدان در دو راهی زاغه کرد و گفت: روستا‌های بالای جاده و دسترسی آنان از راه زاغه مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود و ما جانبازان از ظرفیت خود در کمک به مدیران دلسوز کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیستم.

فرماندار همدان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جانباز گفت: در خصوص تامین دارو برای جانبازان عزیز حتماً پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد. 

روح الله نباتی با بیان اینکه به دنبال تدوین برنامه و چشم انداز ۲۵ ساله برای شهرستان بهار هستیم، افزود: سند چشم انداز شهرستان بهار به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی و شهرستان مهاجران به عنوان قطب تبدیل محصولات، صالح آباد و زاغه به عنوان پایلوت صادر کننده معرفی خواهند شد.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای ساماندهی صنایع در صالح آباد ۵۰ هکتار به شهرک صنعتی افزوده شده است، یاد آور شد: ۲۰ هکتار نیز در زاغه فاز مطالعاتی آن آغاز شده است که در راستای رفع مشکلات روستا‌ها بنده و معاونین حدود ۶۰۰ برنامه درسطح شهرستان را به اجرا در آورده ایم.

 نباتی اظهار داشت: دعوت از نخبگان شهرستان جهت نوشتن سند ۲۵ ساله جزء برنامه‌ها است وجهت ترمیم راه‌های روستایی بیش از ۱۲۰ درصد بیشتر از سال‌های قبل قیر تامین شده که بصورت رایگان در اختیار دهیاران قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه مشکلات آبرسانی بیشتر از ۳۰ روستا را رفع شده است، خاطر نشان ساخت: مشکل قدیمی بوی بد در شهرستان را بصورت کامل برطرف شده و راه اندازی زیرگذر سه راهی شهید زارعی صالح آباد نیز از دیگر اقدامات است.

در پایان فرماندار شهرستان بهار ضمن تشکر از حضور رئیس و اعضای شورای جمعیت جانبازان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برای مردم نجیب و شریف شهرستان بهار منشا اثر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار