رییس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایرگفت: نخستین جلسه مقدماتی حوزه فعالین مبل و منبت ملایر برای حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با حضور فعالین این حوزه و برخی مدیران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴ 22 February 2023

بزرگترین رویداد صادراتی کشور عزیزمان ایران پس از چهار دوره برگزاری پنجمین دوره آن ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی دائمی تهران برگزار خواهد شد.

(نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو) با همکاری سازمان توسعه و تجارت ایران، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، صندوق نو آوری و شکوفایی، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، رییس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایرگفت: نخستین جلسه مقدماتی حوزه فعالین مبل و منبت ملایر برای حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با حضور فعالین این حوزه و برخی مدیران برگزار شد.

ید الله کریمی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۸۰ کشور و بیش از ۱۶۰۰ تاجر و بازرگان خارجی در اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به درخشش مبل و منبت ملایر در اکسپو دبی، و فعالیت ارزشمندی که در این نمایشگاه داشتیم، در نمایشگاه (ایران اکسپو ) نیز از مبل و منبت ملایر دعوت به عمل آمده که امیدواریم با حضور قوی و پر رنگ صنعت مبل و منبت ملایر بتوانیم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صادراتی این صنعت را به منصه ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه مبل و منبت ملایر تنها برند منبت درنمایشگاه اکسپو دبی شناخته شد و توانست در بین کشور‌های شرکت کننده خوش بدرخشد، تصریح کرد: در نمایشگاه اکسپو ایران نیز با توجه به ظرفیت بالای مبل و منبت ملایر به عنوان شهر جهانی و پایلوت مبل ایران با قدرت وارد خواهیم شد.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر با اشاره به اینکه صنعت مبلمان امروز یکی از مهمترین شاخه‌های صنایع کوچک با قدرت اشتغال زایی بالا، ایجاد ارزش افزوده و سرعت بازدهی اقتصادی مناسب است، خاطر نشان ساخت: با یک برنامه ریزی بلندمدت، می‌توان درآمد پایداری در این حوزه ایجاد کرد.

کریمی اظهار داشت: شهرستان ملایر به عنوان قطب اصلی صنعت مبلمان کشور تولیدکننده بیش از ۶۰ درصد مبلمان منبتی ایران است که این مساله می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و درآمد زایی برای کشور داشته باشد.

رییس اتحادیه مبل و منبت ملایر در پایان یادآور شد: حدود ۶ هزار واحد تولید مبل و منبت متعلق به ملایر، شهر ملی منبت است و در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم در حوزه مبل و منبت در این شهرستان اشتغال دارند.

تهیه و تنظیم: سارا کریمی

پنجمین نمایشگاه

پنجمین نمایشگاه

پنجمین نمایشگاه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار