مسابقات بوکس نونهالان استان همدان برای نخستین بار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی شهرستان ملایر در سالن شهدای حافظان امنیت برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۹۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 12 February 2023

مسابقات بوکس نونهالان استان همدان برای نخستین بار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی شهرستان ملایر در سالن شهدای حافظان امنیت برگزار شد .


به گزارش تابناک همدان از ملایر : داریوش زهره وندی رئیس هیئت بوکس شهرستان ملایر در گفت وگو با خبرنگار تابناک در ملایر اظهار داشت : بیش از ۶۰ نفر از ورزشکاران در ۱۴ وزن این رشته ورزشی در رده سنی نونهالان در قالب ده تیم از شهرستانهای استان همدان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد : به دلیل استقبال بی نظیر ورزشکاران و کثرت شرکت کنندگان، مسابقات در دو روز و فینال آن به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

زهره وندی با اشاره به درخشش نونهالان ملایر بیان کرد : در پایان این دوره مسابقات" محمد مهدی عسگری" ، "یاسین زیار" و "طاها فائضی "به مقام های اول و "محمد رمضی" ، "امیر علی علیپور "و "محمد حسن روزبهانی" به مقام های دوم دست یافتند.

رئیس هئیت بوکس ملایر افزود : از سوی داوران و ناظران این دوره از مسابقات "ماهان فیضی" با ارائه دیداری خوب و جذاب به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب و معرفی شد که با اهدا جایزه نقدی و حکم قهرمانی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

زهره وندی عنوان کرد : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با حضور در سالن شهدای حافظان امنیت، از نحوه برگزاری این مسابقات از لحاظ کمی و کیفی بازدید به عمل آورد و با ابراز خرسندی از نحوه برگزاری این مسابقات از زحمات و تلاش های عوامل اجرایی آن قدردانی و تشکر به عمل آورد.

همچنین رئیس و اعضا هیئت بوکس استان همدان و شهرستان ملایر در سالن مسابقات حضور داشتند و در نحوه برگزاری هر چه بهتر آن از هیچ تلاش مضایقه نکردند.

ایجاد تحولی بنیادین در ورزش خصوصاً ورزش بوکس ،جذب ورزشکار در رده های سنی پایه و معرفی مستعدین آن برای تقویت این رشته ورزشی در سطح شهرستان و بخش های تابعه و نیز ایجاد شور و نشاط در بین ورزشکاران در پسا کرونا از اهداف بر گزاری مسابقات بوکس نونهالان استان همدان بود ‌که با همکاری هیئت بوکس شهرستان و استان و اداره ورزش و جوانان ملایر در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، یادواره شهید امنیت علی نظری و زنده یاد محمد امین روستایی در سالن ورزشی ستاد فرماندهی انتظامی ملایر برگزار شد .

گفتنی است نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور جهت انتخاب تیم ملی اعزام می شوند.

در پایان این مسابقات از خانواده شهید امنیت علی نظری ،خانواده قهرمان محمد امین روستایی و سرگرد بهروز فرجی با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار