مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار گفت: دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند انقلاب بوده که در این رابطه رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ 26 January 2023

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار گفت: دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند انقلاب بوده که در این رابطه رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش تابناک همدان، علی مسلم‌خانی در ستاد هماهنگی ایام الله دهه فجر در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان بهار، اظهار کرد: دهیاران به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نمایندگان حاکمیت و دولت در روستاها هستند که اقدامات و خدمات مختلف آنها در سطح روستاها از نقش موثری در امیدآفرینی در مردم روستا برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: دهیاری ها برای امیدآفرینی صحیح و واقعی، اقدامات اساسی و موثر طی ۴۳ سال گذشته به ویژه در دولت مردمی آرمان های انقلاب، امام راحل و خدمات و نظام را به بهترین شکل در جامعه به مردم تبیین و تشریح کنند چراکه افتخار انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن و در کنار مردم بودن است.

وی با بیان اینکه حوزه رسانه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ایشان در زمینه امیدآفرینی در کشور تاکید دارند، یادآور شد: جنگ، جنگ رسانه‌ای است و مدیریت رسانه بسیار مهم بوده و امروز امیدآفرینی در جامعه حائز اهمیت است.

مسلم‌خانی تصریح کرد: دهه فجر امسال با سه رویکرد امیدآفرینی، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد تبیین برگزار می شود و دهه فجر بهترین فرصت و بستر برای جهاد تبیین است و می‌توان از این فرصت مبارک به منظور جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب از طریق رسانه‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: امسال دهه فجر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده و ویژگی خاصی دارد، دشمن به تازگی درصدد ایجاد موج و تکانه‌هایی علیه انقلاب بود که خوشبختانه نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

مسلم‌خانی خاطرنشان کرد: امروز در چنین شرایطی مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها نشان دادن اقدامات، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روز افزون انقلاب بزرگ اسلامی است.

وی با بیان اینکه این بار دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است، یادآور شد: رسانه‌ها در خط مقدم قرار دارند و باید با تمام ظرفیت برای اطلاع رسانی و گفتن وقایع و حقایق اهتمام ورزند و در این رابطه دهیاران نیز با استفاده از ظرفیت خبرنگاران و رسانه‌ها از نقش مهمی در تبیین خدمات انجام شده در روستاها برخودار هستند.

مسلم‌خانی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی از متن جامعه بوده و مردم می‌بینند که دولت در میدان عملی پیگیر حل مشکلات و خدمت‌رسانی به آنها است، بیان کرد: اطلاع‌رسانی اقداماتی که انجام می‌شود موجب افزایش امید در بین مردم خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار