فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در آموزش و پرورش حدود یک هزار یادواره هدف‌گذاری شد و ۳۰۰ مورد آن تا به امروز انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲ 18 January 2023

 فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در آموزش و پرورش حدود یک هزار یادواره هدف‌گذاری شد و ۳۰۰ مورد آن تا به امروز انجام شده است.

به گزارش تابناک همدان، سردار مظاهر مجیدی در دومین جلسه دبیران و رؤسای کمیته‌های ۲۳ گانه کنگره شهدا که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: زمان معکوس کنگره شهدا شروع شده و باید جلسات بیشتری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با کمک همه مسئولین در بحث تامین بودجه و حمایت‌ها با تعیین کمیته‌ها و رؤسای کمیته‌ها کار تقریبا شروع شد، افزود: ما از ابتدای سال در یک تنش آبی شدید قرار داشتیم و اکثر مسئولین درگیر بودند و برخی درگیر مسائل امنیتی که پیش آمد، اما با این وجود مسئولین پای کار بودند و جلسات کمیته‌ها چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها انجام گرفت و کار‌های خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: کمیته‌های مختلف کار خود را شروع کردند به خصوص کمیته یادواره شهدا که در تمام شهرستان‌ها، یادواره شهدای شهرستانی و در مرکز استان یادواره شهدای رسته‌ای و محلات را انجام دادیم؛ در آموزش و پرورش حدود یک هزار یادواره هدف‌گذاری شد و ۳۰۰ مورد آن تا به امروز انجام شده که سخنران کشوری دعوت شد و در جلسات حضور داشتند و برنامه‌های اثرگذاری در سطح استان داشتیم.

وی با بیان اینکه ما باید تلاش بیشتری داشته باشیم و هدف‌گذاری کنیم که از سال ۱۴۰۲ مقدمات کار را فراهم کنیم، ابراز کرد: برنامه‌های تمام کمیته‌ها گرفته شده و در جلسه‌ای که با رؤسا و دبیران کمیته‌ها داشتیم اهم آن‌ها را مشخص و اولویت‌بندی کردیم و در نهایت در جلسه‌ای مصوب شد برنامه‌های اصلی که اثرگذار است در سطح استان با برنامه‌ریزی اجرا شود و آن‌ها را در قالب یک جدول زمان‌بندی شده بر اساس برنامه کنگره ۱۴۰۲ پیش ببریم.

*برگزاری پویش کتاب با عنوان «عصر بیداری» در بهمن ماه

مسئول برگزاری نخستین کنگره شهدا در همدان گفت: خوشبختانه در استان کار شکل گرفته و کمیته‌ها تشکیل شده‌اند. سردار عبدالرضا آزادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب روی پیام شهید تأکید داشتند و این مسئولیت ما را افزون می‌کند، گفت: ما فقط می‌توانیم ویژگی‌ها و برجستگی‌های شهدا را به زبان بیاوریم و باید روی تولیدات هنری و پیام شهدا تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا باید شهید محور و مردم محور باشد، ابراز کرد: استان همدان این ظرفیت را دارد چراکه دارای مفاخر و اهل قلم فراوانی در استان است؛ مهم‌ترین کاری که باید انجام شود موضوع فیلمنامه است که سردار حسام می‌تواند بسیار کمک کند و امیدواریم امسال کتاب‌های فاخری از استان داشته باشیم.

مسئول برگزاری نخستین کنگره شهدا در همدان با بیان اینکه پویش کتاب با عنوان «عصر بیداری» که از بهمن ماه آغاز می‌شود، عنوان کرد: بزرگداشت شهدا برای کشور حیاتی است و کنگره شهدا ظرفیتی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن است، اما با بزرگداشت شهدا امید را به کشور برمی‌گردانید و باید جزء مهم‌ترین کار‌های ما قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار