فرماندار بهار:
فرماندار بهار گفت: مجموعه راهداری با برنامه ریزی و استقرار در محورهای برفگیر و گردنه ها، محورهای شریانی و اصلی را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 16 January 2023

فرماندار بهار گفت: مجموعه راهداری با برنامه ریزی و استقرار در محورهای برفگیر و گردنه ها، محورهای شریانی و اصلی را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کرده است.

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی در بازدید از روند عملیات خدمت‌رسانی به مردم در گردنه اسدآباد اظهار داشت: با همکاری مردم روستاها و دهیاری‌ها شاهد بکارگیری تراکتور و نصب تیغه برف روبی برای تسریع در عملیات خدمت رسانی به مردم در روستاها هستیم.

وی تصریح کرد: ۱۱۵ نفر از پرسنل راهداری، شهرداری‌ها و بخشداری ها با ۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اعم از لودر، گریدر، مایلر اتوماتیک و دستی، تراکتور با تیغه برف روبی کمپرسی سنگی، خاور نیسان، مینی لودر، باب‌کد و بنز تک حدود هزار و ۴۶۰ تُن ماسه نمک در راه های اصلی، راه های روستایی و سطح چهار شهر اقدام به برف روبی و نمک پاشی و گشایش راه ها کردند.

رئیس ستاد بحران شهرستان بهار با اشاره به اینکه تمامی شریان راه های اصلی و روستایی در این شهرستان باز است گفت: از روز گذشته در بعضی نقاط صعب العبور و گردنه های برف گیر پنج تا ۶ بار برف روبی و نمک پاشی انجام شده است.

نباتی با بیان اینکه ۴۴ امدادگر و پرسنل هلال احمر شهرستان و استان در حال امداد رسانی هستند ادامه داد: حدود ۱۰ مورد رها سازی و امداد خودرو در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته و هزار عدد بسته تغذیه نیز بین نیروهای راهداری و در راه مانده گان توزیع شده است و همچنین ۱۲ مکان در نقاط مختلف شهرستان اعم از مساجد برای اسکان اضطراری تجهیز و آماده سازی شدند.

وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مدیریت مصرف انرژی ️اظهار داشت: دستگاه های اجرایی موظف هستند در راستای مدیریت مصرف گاز، موتورخانه‌ها را یک‌ ساعت پیش از شروع کار روشن و همچنین یک ساعت بعد از تعطیل شدن، خاموش کنند.

رئیس ستاد بحران شهرستان بهار با اشاره به اینکه تاکنون شاهد قطع گاز یا افت فشار گاز در شهرستان بهار نبودیم از مردم شهرستان خواست تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

نباتی با قدردانی از نحوه خدمت رسانی به مردم ادامه داد: همکاری مردم شهرستان و تلاش نیروهای امدادی، عملیاتی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری تردد ایمن و روان در سراسر محورهای مواصلاتی شهرستان و خدمات‌رسانی به رانندگان، مسافران و مردم ستودنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار