نماینده مردم همدان در مجلس
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان بازدید کرد و گفت: وزارت میراث‌فرهنگی دستگاهی مهم و تاثیر گذار در حفاظت از غنای ارزشمند فرهنگی و تاریخی کشور است.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ 14 January 2023

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان بازدید کرد و گفت: وزارت میراث‌فرهنگی دستگاهی مهم و تاثیر گذار در حفاظت از غنای ارزشمند فرهنگی و تاریخی کشور است.


به گزارش تابناک همدان  به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان،حمید رضا حاج بابایی خاطر نشان کرد: ارزش نهادن به این داشته‌های ارزشمند موجب انتقال ارزش‌های فرهنگی به نسل‌های آینده و تاثیر مطلوب این داشته‌ها بر اقتصاد گردشگری خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی مطلوب به مردم در دستگاه‌های اجرایی بر تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی آنان اشاره و میراث‌‎فرهنگی را مجموعه‌ای از کارکنان متعهد، مسئولیت پذیر، دلسوز و دارای سلامت کاری بالا توصیف کرد.

حاجی بابایی ضمن تقدیر از خدمات موثر میراث فرهنگی در جذب اعتبارات، آمادگی خود را در پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل موزه منطقه‌ای غرب هگمتانه و اقدامات مورد نیاز در ساماندهی محور فرهنگی شهر همدان در راه حصول نتایج مناسب در پرونده ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، اعلام نموده و از مدیران این دستگاه خواستند تمام توان خود را با همراهی سایر دستگاه‌های استان در به ثمر رساندن این مهم به کار گیرند چرا که تحقق سهم جهانی همدان با داشته‌های غنی میراث فرهنگی غیرقابل انکار است.


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان یاد آور شد: توجه به حفظ داشته‌های غنی همچون کاروانسراها، بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از خطوط قرمز ما در استان است و هرگونه دخل و تصرفی در آثار ارزشمند تاریخی، غیرقانونی خواهد بود.

بازدید نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان / هرگونه دخل و تصرف در آثار ارزشمند تاریخی، خط قرمز ما است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار