فرماندار شهرستان بهار گفت: تاکیدات مکرری مقام‌معظم رهبری در رابطه با قشر بانوان جامعه این است که ایشان همواره  بانوان  را راس پیشرفت بسیاری از امور و شغل مادری را برترین شغل ها  برای این قشر می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ 02 January 2023

فرماندار شهرستان بهار گفت: تاکیدات مکرری مقام‌معظم رهبری در رابطه با قشر بانوان جامعه این است که ایشان همواره  بانوان  را راس پیشرفت بسیاری از امور و شغل مادری را برترین شغل ها  برای این قشر می‌دانند.

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی در جلسه بررسی مشکلات اشتغال بانوان شهرستان بهار گفت: هر یک از روستاهای شهرستان بهار  پتانسیل ‌های  خوبی در تولید یک محصول دارند که  آموزش آن به سایر روستاها از نقش موثری در اشتغال و کارآفرینی دیگر  روستاها برخودار خواهد بود.

وی ادامه داد :دولت سیزدهم  توجه ویژه‌ای  به اقشار مختلف جامعه به ویژه به حوزه بانوان در بحث کارآفرینی، اشتغال ،جمعیت و  فرزند آوری و مقام و منزلت بانوان دارد،

فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه 50 درصد جامعه را قشر بانوان تشکیل داده‌اند،گفت: قشر بانوان همواره  توانمندی ،ظرافت و هنرمندی خاص خود را  در هر کاری دارند که به همین دلیل تصمیم گرفتیم چنین جلسه ای برای ارتقا جایگاه بانوان در حوزه اشتغال و کارآفرینی شهرستان با حضور بانوان فعال حوزه کارآفرینی و اشتغال شهرستان و مدیان کل دستگاه های ذی ربط در شهرستان برگزار شود و در این جلسه  تسهیل گری لازم نسبت به مرتفع شدن مشکلات بانوان در حوزه اشتغال و کارآفرینی اقدام و کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهار با تاکید بر اینکه همه ما بایدتلاش کنیم‌ جایگاه  شهرستان  بهار را بیش از پیش ارتقا دهیم، خاطر نشان کرد: هر یک از روستاهای شهرستان بهار از جمله لتگاه، دستجرد، زاغه، رسول‌آباد، حیدره‌قاضی خان و چوتاش  پتانسیل ‌های بسیار خوبی در تولید یک محصول دارند که  آموزش آن به سایر روستاها از نقش موثری در اشتغال و کارآفرینی  روستاها برخودار خواهد بود.

نباتی همچنین با اشاره به طرح یکی از بانوان  برای  تشکیل تعاونی در روستای لتگاه خاطر نشان کرد:با تشکیل تعاونی در روستای لتگاه معروف به قطب تولید جوراب می‌توان چنین تعاونی‌هایی را نیز در سایر روستاها که دارای تولید محصول ویژه‌ای هستند اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه منابع ،امکانات و پتانسیل های لازم در شهرستان بهار وجود دارد و باید این منابع را به پتانسیل ها ارتباط داد،گفت:از تمامی دستگاه های ذی ربط شهرستان درخواست داریم تا به صورت مستمر به روستاها سر بزنند و بحث اشتغال و کار آفرینی با استفاده از تسهیلات را برای مردم تببین کنندچرا که در سطح روستاها بانوان کارآفرین بسیاری وجود دارد که با استفاده از تسهیلات می‌توانند اشتغال مناسبی را برای سایر افراد ایجاد کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار