محمد رسول شیخی‌زادهبا بیان اینکه ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانواده زیرپوشش جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که با کمک‌های خیران و نیکوکاران درصدد دستیابی به این مهم هستیم بیان کرد: هزینه این کمک‌ها به‌طور میانگین ۲۲ میلیون تومان به صورت نقد یا به صورت اهدای کالا بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 01 December 2022

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: یک‌هزار و ۹۰ نوعروس زیرپوشش کمیته امداد استان راهی خانه بخت شدند.
به گزارش فارس، محمد رسول شیخی‌زاده با اشاره به هزینه ۲۴ میلیارد تومانی کمیته امداد برای تأمین جهیزیه نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد همدان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و ۹۰ مورد جهیزیه به نوعروسان تقدیم شد.

وی با بیان اینکه ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانواده زیرپوشش جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که با کمک‌های خیران و نیکوکاران درصدد دستیابی به این مهم هستیم بیان کرد: هزینه این کمک‌ها به‌طور میانگین ۲۲ میلیون تومان به صورت نقد یا به صورت اهدای کالا بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان ادامه داد: از کل مبالغ جهیزیه نوعروسان، چهار میلیارد تومان اهدایی مردم خیر و ۲۰ میلیارد تومان از منابع امداد تأمین شده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد استان با ارائه خدمات حمایتی مختلف به نوعروسان تحت حمایت تلاش دارد تا علاوه بر تسهیل در امر ازدواج، گرمابخش کانون خانوار آن‌ها نیز باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار