استاندار همدان گفت: آبرسانی به ۲۰۸ روستای استان با بهره گیری از توان بسیج سازندگی انجام می‌شود که یکی از خدمات ارزشمند این مجموعه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ 27 November 2022

استاندار همدان گفت: آبرسانی به ۲۰۸ روستای استان با بهره گیری از توان بسیج سازندگی انجام می‌شود که یکی از خدمات ارزشمند این مجموعه به شمار می‌رود.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در محل استانداری همدان با تبریک پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران، افزود: سال گذشته اجرای طرح‌های بی شماری در استان با کمک مجموعه سپاه و بسیج در قالب یک تفاهم نامه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از موارد توافقی آبرسانی به ۱۶۰ روستا با کمک خیرین و بسیج‌سازندگی با بهره گیری از اعتبارات دولتی است که با توجه به وضعیت کم‌آبی استان، به تازگی بنا به درخواست شرکت آب و فاضلاب همدان مقرر شد تا آبرسانی ۴۸ روستا به توافق پیشین اضافه شود.

استاندار همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت و توان مهندسان بسیج‌سازندگی در حوزه‌های مختلف عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصادی استفاده شود ادامه داد: هفته بسیج امسال ۶۸ طرح با ۳۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری شد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: بسیج سازندگی تاکنون، در هر عرصه‌ای که ورود کرده منشا خدمات ارزشمندی برای کشور بوده است بنابراین استفاده از ظرفیت و توان بسیج در عرصه سازندگی ضروری است.

استاندار همدان با بیان اینکه توطئه‌های دشمن با هوشیاری مردم و حضور بسیجیان نقش بر آب شده است افزود: با توجه به حضور همیشگی بسیج در عرصه‌های مختلف می‌توان همه روز‌های سال را به عنوان روز بسیج دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار