معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: مزایده واگذاری ۲۹۰ محدوده معدنی استان آغاز شده و فراخوان آن در روزنامه کثیرانتشار منتشر گردید و طبق این مزایده ۹۲ فقره معدن متروکه، ۴۹ فقره پروانه بهره برداری؛ ۲۵ گواهی کشف و ۱۱۳ فقره محدوده اکتشافی به بخش خصوصی و سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ 22 November 2022

۲۹۰محدوده معدنی استان از طریق مزایده می‌شود / یک شغل در معدن بیش از ۱۵ شغل مرتبط را همزمان به همراه دارد

محمد هادی احمدی گفت: ۲۹۰ محدوده معدنی از طریق مزایده در استان همدان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان؛ معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: مزایده واگذاری ۲۹۰ محدوده معدنی استان آغاز شده و فراخوان آن در روزنامه کثیرانتشار منتشر گردید و طبق این مزایده ۹۲ فقره معدن متروکه، ۴۹ فقره پروانه بهره برداری؛ ۲۵ گواهی کشف و ۱۱۳ فقره محدوده اکتشافی به بخش خصوصی و سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

وی افزود: افراد متقاضی تا ۲۹ آبان ماه فرصت داشتند به سامانه ستاد ایران مراجعه و اسناد را دریافت کنند و متقاضیان از آن تاریخ ده روز فرصت دارند مجدد اسناد در سامانه بارگزاری نمایند.

احمدی تصریح کرد: مزایده معادن یکی از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن به فعال سازی معادن و در پی آن افزایش اشتغال، درآمد و تأمین مواد اولیه واحد‌های تولیدکننده پرداخت.

وی افزود: شرایط برای شرکت در سامانه سهل و وصول شده تا افراد متقاضی بتوانند به راحتی در این مزایده شرکت کنند و جذب سرمایه گذار در استان شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد یک شغل در معدن بیش از ۱۵ شغل مرتبط را همزمان به همراه دارد، تصریح کرد: امیدواریم سرمایه گذاران داخل استان و کشور از این فرصت استفاده نمایند و در این مزایده شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار