معاون امور طیور جهاد کشاورزی همدان:
مدیر طیور جهاد کشاورزی همدان گفت:امسال تاکنون ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات در بخش طیور پرداخت شد که ۱۳۸ میلیارد تومان برای طیور گوشتی و ۱۷ میلیارد تومان برای طیور تخم گذاری ، پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 21 November 2022

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت:امسال تاکنون ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات در بخش طیور پرداخت شد که ۱۳۸ میلیارد تومان برای طیور گوشتی و ۱۷ میلیارد تومان برای طیور تخم گذاری ، پرداخت شده است.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قراگوزلو گفت: در آبان ماه ۲ هزاو ۶۰۰ تن جوجه ریزی برای تولید مرغ گوشتی کردیم که بیشترین حجم و تعداد در ۱۰ سال گذشته با استثنای شب های عید بوده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ را عرضه و تولید مدیریت می کند، یادآورشد، صنعت مرغداری پویاترین صنعت کشور در تمام افت و خیزها بوده است.

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: دولت با تمام وجود نهاده ها را تامین کرده است و در بدترین حالت ظرف ۲۰ روز نهاده ها به دست مرغداران می رسد.

قراگوزلو با اشاره به اینکه مشکل تولید مرغ و یا جوجه ریزی نداریم اما در عین حال با کاهش تقاضا و خرید در این حوزه مواجه هستیم، افزود:در استان همدان سالی ۳۰ میلیون جوجه ریزی داریم و به مرغ آرین نژاد نیز تسهیلات ۶ درصدی می دهیم.

وی سرمایه گذاری در مرغداری را با تامین امنیت غذایی مردم مرتبط دانست و یادآورشد : در صورت اجرای طرح کارت پروتئین می توان به استفاده بیشتر مردم از این ماده غذایی که ضامن سلامت قلب و عروق و همچنین کاهش بیماریهای اعصاب است، امیدوار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار