به گفته سخنگوی کانون شرکت های سرمایه‌گذاری سهام عدالت، سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال قبل،‌ امسال در دو نوبت پرداخت می‌شود که مرحله اول تا آخر آذرماه سال جاری واریز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 18 November 2022
 به گفته سخنگوی کانون شرکت های سرمایه‌گذاری سهام عدالت، سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال قبل،‌ امسال در دو نوبت پرداخت می‌شود که مرحله اول تا آخر آذرماه سال جاری واریز خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از فارس، با توجه به اینکه اعلام شده است، سود سال ۱۴۰۰ دو برابر سود سهام سال ۱۳۹۹ خواهد بود، احتمالا سهام عدالتی‌های ۴۵۲ هزار تومانی حدود ۹۷۸ تومان، سهام عدالتی‌های ۴۹۲ هزار تومانی حدود یک میلیون و ۶۴ هزار تومان، سهام عدالتی‌های ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان سهام عدالتی‌های یک میلیون تومانی حدود دو میلیون و ۱۶۲ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

واریز 30 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت تا پایان آذر

آقای اکبر حیدری، سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، گفت: سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1400 شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت، بیش از 60 هزار میلیارد تومان می‌شود که دولت (سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی) امسال تصمیم گرفته است این سود در دو مرحله پرداخت شود.

وی افزود: در مرحله اول که قرار است تا پایان پاییز پرداخت شود، حدود 50 درصد معادل 30 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت به حساب ذی‌نفعان و دارندگان سهام واریز می‌شود.

سهام عدالت متوفیان به همراه سود به صورت قهری به ورثه منتقل خواهد شد

وی در مورد سهام عدالت متوفیان نیز گفت: با همکاری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و قوه قضاییه قرار است سهام متوفیان به صورت قهری به ورثه منتقل شود که در آن صورت هم سهام و هم سودهای متعلقه نیز به نسبت سهم هر یک از وراث اختصاص می‌یابد. این فرایند با همکاری دفاتر خدمات قضایی الکترونیک و تأیید شورای عالی بورس به زودی انجام می‌شود.

آقای حیدری بیان کرد: برای انتقال سهام متوفیان نیاز به زیر ساخت نرم‌افزاری دارد که تهیه شده است و به زودی علمیات انتقالی قهری سهام متوفیان به همراه سودهای متعلقه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار