فرماندار بهار در نشست فعالان اقتصادی با مدیرعامل سابق فرابورس کشور گفت: رقابت در دهکده جهانی بدون استفاده از فناوری های نوین ممکن نیست
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 17 November 2022

فرماندار بهار در نشست فعالان اقتصادی با مدیرعامل سابق فرابورس کشور گفت: رقابت در دهکده جهانی بدون استفاده از فناوری های نوین ممکن نیست.

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی با بیان اینکه هفته جهانی کارآفرینی بهترین فرصت برای ترویج کارآفرینی است که در ۹ سال گذشته رویداد جهانی کارآفرینی برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری این رویدار جهانی افراد را تشویق به تلاش بیشتر برای خلق ایده های جدید وتبدیل به کسب وکار، درآمد ودرنهایت به رونق کسب وکارها سوق می دهد.

وی هدف از تشکیل جلسه با مدیر عامل سابق فرابورس کشور را جذب تعدادی از جوانان با ایده ها وکسب وکارهای جدید و آشنایی صاحبان صنایع مستقر در شهرستان بهار باشرایط ورود به فرابورس وبورس دانست وافزود: یکی از تحولات قرن ۲۱ فناوری های نوین وآی تی برای سهولت ارائه خدمات،کاهش هزینه ها،خدمات دهی و...است وبایستی برای رقابت بافناوری های جدید دنیا با این فناوری ها آشنا شویم.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را بر مبنای اقتصاد نامگذاری می کند که نشان دهنده اهمیت راهبرد اقتصادی کشور است وباید همه دست در دست هم برای رشد وشکوفایی ایران قدم برداریم.

نباتی افزود: پذیرش در بازار فرابورس برخلاف دیدگاهها بسیار آسان بوده و فرمانداری بهار نیز با برگزاری جلسات تخصصی باحضور کارشناسان فرابورس به کمک متقاضیان امده وآن را تسریع خواهد بخشید.

وی خاطرنشان کرد: صنایع و تمامی تولیدکنندگان صنعتی، کشاورزی و تولیدی های شهرستان بهار قابلیت پذیرش در فرابورس را دارند تا علاوه بر بهره مندی از مزایای پذیرش در بورس به کمک منابع اقتصادی کشور بیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار