رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: خیرین مدرسه‌ساز به وجود آورنده تفکر خیری در سطح کشور هستند و به عدالت آموزشی کمک می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 17 November 2022

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: خیرین مدرسه‌ساز به وجود آورنده تفکر خیری در سطح کشور هستند و به عدالت آموزشی کمک می‌کنند.

به گزارش تابناک همدان،  علی فراهانی در این همایش، ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه‌ساز، اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان همدان، اظهار کرد: ۲۴۶ خیرین مدرسه ساز در استان همدان وجود دارد که تا الان ۳۵۰ پروژه با ۲۱۴۸ کلاس درس را به بهره‌برداری رساندند.

فراهانی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز به وجود آورنده تفکر خیری در سطح کشور هستند و به عدالت آموزشی کمک می‌کنند. ۳۵ درصد مدارس کشور، توسط خیرین ساخته شده است. خیرین سرمایه‌های ملی هستند و باید به آن‌ها توجه کرد.

وی ادامه داد: خیلی از استان‌ها به دلیل تمکن مالی، امکانات و خیرین بیشتری دارند. استان ما از این امکانات برخوردار نیست ولی به دلیل حضور افراد نیک اندیش در استان، جایگاه ششم کشور را داریم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان خاطرنشان کرد: ۸۲ پروژه خیری با بیش از ۵۰۰ کلاس درس در ۶۷ هزار متر مربع و ۱۱۳ میلیارد تومان در حال احداث است.

فراهانی با بیان اینکه ۳۱ درصد مدارس ساخته شده در استان توسط خیرین ساخته شده، عنوان کرد: ما همواره به کار خیر مدرسه‌سازی نیاز داریم. خیلی از فضاهای اموزشی ناقص و تخریبی است. برخی آموزشگاه‌ها برای قبل از انقلاب است و نیاز به بازسازی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیمی از خیرین ما در قید حیات نیستند اما نام و یاد آن‌ها در قلب ما وجود داد و اثر ماندگارشان پابرجاست و دعای خیر دانش‌آموران یار و یاورشان در آخرت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار