فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ۲۴۰ میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل خانگی اختصاص می‌یابد از احداث ۸۰۰ مسکن در استان با کمک گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: کار احداث ۱۳۰ واحد آغاز شده و ۶۵ واحد نیر هفته بسیج افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ 16 November 2022

ساختار بسیج از جنس مردم است /  میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل خانگی اختصاص می‌یابد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بسیج برخاسته از اندیشه امام راحل در حفاظ و حراست از انقلاب با ساختاری از جنس مردم است.

به گزارش تابناک همدان، سردار مظاهر مجیدی اظهار کرد: در اوایل پیروزی انقلاب، فرمان تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی توسط امام خمینی (ره) ابلاغ شد و در برهه‌های مختلف از حیات انقلاب اسلامی نعمت‌ها و برکات بسیاری را برای کشور داشت.

وی با بیان اینکه بسیج هر جا نیاز کشور بوده مجاهدانه و جانانه وارد شده است گفت: باید جوانان و نوجوانان را در سازمان بسیج وارد کرده و از ظرفیت آن‌ها برای پویایی کشور استفاده کنیم که به لطف خداوند حضور نسل جوان در پایگاه‌های مقاومت استان مشهود است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از فعالیت یک‌هزار و ۸۰۰ گروه جهادی در استان خبر داد و بیان کرد: این گروه‌ها در بخش‌های مختلف به ویژه تامین زیرساخت‌های استان به دولت کمک می‌کنند.

وی با اشاره به ورود گروه‌های جهادی و بسیجی برای حل مشکل تنش آبی ۱۶۰ روستا گفت: در همین راستا با اختصاص ۵۰۹ میلیارد تومان و انجام ۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری کار در حال انجام است.

مجیدی با تاکید بر اینکه امیدواریم ظرف دو سال آینده مشکل آب شرب تمام روستا‌ها را رفع کنیم تاکید کرد: برای تحقق این مهم نیاز به کمک دستگاه‌های دولتی داریم که خوشبتانه در این زمینه پای کار هستند.

وی از راه‌انداری ۸۰۰ صندوق قرض‌الحسنه در استان با شبکه مردمی بسیج خبر داد و گفت:۶۰ میلیارد تومان از تخصیص استانی را برای ایجاد اشتغال قرار داده‌ایم که ۵۰ میلیارد تومان جذب شده و ۸۰۰ شغل در سطح استان ایجاد شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ۲۴۰ میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل خانگی اختصاص می‌یابد از احداث ۸۰۰ مسکن در استان با کمک گروه‌های جهادی خبر داد و افزود: کار احداث ۱۳۰ واحد آغاز شده و ۶۵ واحد نیر هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی به فعالیت حلقه‌های صالحین و تمرکز بر روی مباحث تربیتی و بصیرتی اشاره کرد و گفت: آشنایی با قران و نهج‌البلاغه و روشنگری در بین بسیجیان از موضوعات مورد توجه است.

مجیدی با اهمیت به استفاده از ظرفیت بسیج در خدمات دهی به مردم به ویژه در حوزه بسیج سازندگی عنوان کرد: آسیب‌های محلات در این راستا شناسایی شده است و به دنبال این هستیم از ظرفیت موجود برای حل مشکلات مردم بهره ببریم.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان پیشقراول حل مشکلات پای کار است و امیدوارم از این ظرفیت مردمی بهره لازم را داشته باشیم افزود: برنامه‌های هفته بسیج با موضوعات مختلفی رقم خواهد خورد که می‌توان به رزمایش اقتدار اشاره کرد که به فراخور در پنجم و چهارم آذرماه در هر یک از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه خوشبختانه در مدارس و دانشگاه‌ها همایش‌های خوبی برگزار می‌شود گفت: کنگره ۸ هزار شهید همدان نیز سال آینده برگزار می‌شود و در این زمینه کمیته‌ها برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند و تعیین شده‌اند و اعتبارات لازم دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آسیب‌های محلات اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است یادآور شد: سپاه روی اردوگاه صیانت تاکید داشت که در منطقه نهاوند مرکزی راه‌اندازی شد.

مجیدی به مهارت‌آموزی همراه با درمان معتادین در مرکز صیانت سپاه استان اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم از ظرفیت موجود بهره بیشتری داشته باشیم، بسیج متعلق به تمام مردم و امیدواریم از این امکان بهتر برخوردار و یاریگر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار