کد خبر: ۱۰۷۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 15 November 2022

فرماندار شهرستان بهار در جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان گفت: گسترش کار خیر و فرهنگ مدرسه سازی در کشور به برکت وجود خیرین است.

 

به گزارش تابناک همدان، بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بهار با حضور هزار نفری خیرین و مسئولین استانی و شهرستانی در تالار پذیرایی بهاران برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهار، مجمع خیرین مدرسه ساز را یکی از بزرگترین تشکل ها در کشور دانست و گفت: این مجمع اقدامات خوبی انجام داده و در ۲۵ سال گذشته بیش از ۲۰ درصد مدارس کشور به همت خیرین ساخته شده که این کار باعث تقویت آموزش و کیفیت بخشی آموزشی خواهد شد.

روح اله نباتی اضافه کرد: کار خیرین مانند شغل معلمی است که انسان را بصیر و علم، دانش و درک را افزایش می دهد.

وی تأکید کرد: گسترش کار خیر و فرهنگ مدرسه سازی در کشور به برکت وجود خیرین است و خیرین با کمک خود در سال های اخیر در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی پشتیبانی کرده اند.

نباتی ادامه داد: اقدامات خیرین بسیاری از دل ها را روشن و بسیاری از انسانها را از جهالت بیرون خواهد آورد و ارزش والای عمل نیک خیرین در نزد پروردگار محفوظ است.

وی به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: منشاء بسیاری از اغتشاشات اخیر، ناآگاهی و جهل دانش آموزان و نوجوانان و جوانان بوده است که ما وظیفه برطرف کردن شبهات سطحی و کم عمق آنان را بر عهده داریم.

در ادامه این مراسم نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت :با تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی کشور جوانانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت خواهد شد و برای رسیدن به اهداف سند و آماده کردن بهترین فضا و تجهیزات و نیروهای پرتوان، نیازمند کمک و حمایت خیرین هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار