قائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: ۱۷۰ میلیون تومان بدهی این باشگاه از ادوار گذشته بابت جرائم انضباطی به فدراسیون فوتبال پرداخت و تسویه کامل شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ 14 November 2022


قائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: 170 میلیون تومان بدهی این باشگاه از ادوار گذشته بابت جرائم انضباطی به فدراسیون فوتبال پرداخت و تسویه کامل شد.


به گزارش تابناک همدان، سیدمحمد رضوی پور اظهار داشت: این بدهی پس از گذشت چهار سال توسط مدیریت جدید باشگاه تسویه شد و از ابتدای فصل جاری تاکنون نیز حتی یک مورد پرونده انضباطی نداشته ایم.


وی بیان کرد: تسویه حساب کامل انضباطی باشگاه با فدراسیون فوتبال یکی از موانع بزرگ در سال های اخیر بود که با برنامه ریزی لازم انجام شد.


رضوی پور خاطرنشان کرد: همین تسویه حساب مالی بابت بدهی ها انضباطی باعث شد تا کارت بازی بازیکنان صادر شود تا مشکلی برای ورود به مسابقات نداشته باشند.


وی با اشاره به وضعیت اینکه بدهی های مالی به شاکیان نیز وجود دارد، گفت: همین مساله باعث شده که کارت بازی سایر نفرات صادر نشود و در تلاش برای تسویه بدهی هایی هستیم که از سال های گذشته در این باشگاه انباشته شده است.


قائم مقام باشگاه پاس همدان اضافه کرد: به زودی بدهی شاکیان سال های گذشته را نیز طبق توافق تسویه خواهیم کرد تا در ادامه مسابقات مشکلی نداشته باشیم.


وی شرایط مالی تیم پاس را بدون مشکل دانست و گفت: شرکت جویبار شهر به عنوان مدیریت جدید باشگاه پاس به تازگی امور را در اختیار گرفته و در حال بررسی تمام موانع و مشکلات هستیم تا بتوانیم مرحله به مرحله آنها را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه نگرانی بابت مسایل مالی باشگاه پاس وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با صبر و حوصله و دوری از حواشی می توانیم تمام مشکلات را که محصول سال های گذشته این تیم است را حل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار