معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری:
علی ضمیر با اشاره به اینکه مدیریت شهری راغب است از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه های مختلف استفاده کند گفت: توافقنامه فی مابین شهرداری همدان با خاتم الانبیا در خصوص پروژه های مجموعه فرهنگی کبابیان، تپه حاج عنایت و تقاطع همسطح بهشت امضا شده است که طبق نظر مشاور ترافیکی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت کاملاً منتفی شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 13 November 2022

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری با رد شایعات در فضای مجازی گفت: تکمیل تقاطع غیر همسطح غدیر ادامه دارد.

به گزارش تابناک همدان وحید علی ضمیر معاون امور زیربنایی شهری شهرداری همدان در خصوص شایعات صورت پذیرفته در فضای مجازی اظهار داشت: کلیه اصول کنترل کیفیت در تقاطع غیر همسطح غدیر انجام می‌شود و این تقاطع زیر نظر کارشناسان و ناظران مربوطه انجام گردیده و به زودی به بهره برداری می رسد.

 قرارگاه خاتم الانبیا فرصتی برای توسعه شهر همدان

علی ضمیر با اشاره به اینکه مدیریت شهری راغب است از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه های مختلف استفاده کند عنوان کرد: توافقنامه فی مابین شهرداری همدان با خاتم الانبیا در خصوص پروژه های مجموعه فرهنگی کبابیان، تپه حاج عنایت و تقاطع همسطح بهشت امضا شده است که طبق نظر مشاور ترافیکی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت کاملاً منتفی شد.

معاون امور زیربنایی شهرداری همدان:طبق نظر مشاور ترافیکی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت بدلیل توجه ویژه مدیریت شهری به نظرات کارشناسی منتفی و قرار است در میدان امام حسین اجرا شود.

وی با بیان اینکه قرار است این تقاطع در میدان امام حسین اجرا شود افزود: مکاتبات با شورای شهر وهمتا صورت گرفته و اجرای این پروژه در مرحله اخذ موافقتنامه و مصوبات است که بعد از تصویب وارد فاز اجرایی می‌شود. معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری ضمن اشاره به فرایند پروژه مجموعه کبابیان گفت: زمین و نقشه ها آماده وبه کمیسیون ماده پنج ارسال شده است که متاسفانه هنوز کمیسیون ماده پنج نقشه ها را تایید نکرده است که بلافاصله بعد از تایید این پروژه وارد فاز اجرایی می شود.

وحید علی ضمیر در خصوص مجموعه تپه حاج عنایت تصریح کرد: طراحی اولیه این پروژه در معاونت معماری و شهرسازی پذیرفته شده است که در صورت تایید نهایی اجرا خواهد شد. این مقام مسئول در حوزه عمرانی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان از خاتم الانبیا استقبال می کند افزود: مکاتبات لازم با نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء در خصوص اجرای تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع)، مدرس و پروژه های مشابه صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار