فرماندار ویژه ملایر گفت: فضا برای گفتگو باز و محیا است، من در هر جمعی منطبق با اسلام و قانون اساسی حاضر به صحبت و گفتگو هستم چرا که این نظام بر منطق پایه گذاری شده است بنابراین ترسی از گفتگو نداریم.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 23 November 2022

فضا برای گفتگو باز و محیا است، من در هر جمعی منطبق با اسلام و قانون اساسی حاضر به صحبت و گفتگو هستم چرا که این نظام بر منطق پایه گذاری شده است بنابراین ترسی از گفتگو نداریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز پس از ۵۰ و چند روز از این قائله، صحنه روشن است؛ کسی که پس از حادثه شاهچراغ، حادثه اتوبان کرج-تهران و پس از این عملیات ها وارد خیابان می شود، معترض نیست و نمی توان نام غافل را روی او گذاشت.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : سلمان اسماعیلی روز پنج شنبه 19 آبان ماه در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور، تکلیف ما با معاندین و با کسانی که به این خورشید درخشان خاک پاشیدند مشخص است، اظهار کرد: روی صحبت ما با افرادی است که غفلت کردند و فریب خوردند.

وی بیان کرد: : در اسناد و فایل های صوتی منتشر شده، این دشمنان به صراحت اعلام کردند که خیرخواه مردم ما نبودند و فقط به دنبال تجزیه و ویرانی ایران هستند.

اسماعیلی مطرح کرد : دستگاه های انتظامی و امنیتی کشور تا به حال مماشات کردند و پس از این هم بنا بر خویشتن داری، مماشات و حفظ جان مردم است چرا که همه ما فرزندان این کشور و از یک خانواده هستیم.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد : اختلاف سلیقه فرهنگی، اختلاف ضائقه اجتماعی، سیاسی در همه جای کشور وجود دارد اما همه یک خانواده مجتمع و مهربان با یکدیگر هستیم.

اسماعیلی اعلام کرد : فضا برای گفتگو باز و محیا است، من در هر جمعی منطبق با اسلام و قانون اساسی حاضر به صحبت و گفتگو هستم چرا که این نظام بر منطق پایه گذاری شده است بنابراین ترسی از گفتگو نداریم.

وی با اشاره به اینکه کشور پر از اشکالات است، عنوان کرد : بسیاری از پروژه ها هنوز به سرانجام نرسیده است و این مشکلات را کتمان نمی کنیم و کم و کاستی ها را با شجاعت می پذیریم.

نماینده دولت در ملایر خاطر نشان کرد : فضا برای گفتگو و تعامل در یک فضای صمیمی با همه منتقدین فراهم است، هیچ انسداد سیاسی در کشور وجود ندارد و کشور، منسجم و نگاه رو به آینده دارد.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: صحنه های بی بدیلی که طی این روزها در ۱۳ آبان و مراسم تشییع شهید «علی نظری» در ملایر خلق شد، دفاع مردمی بود آنچنان که پایه ریزی این انقلاب مردمی بود.

اسماعیلی با بیان اینکه کشور، استان و شهرستان ملایر صحنه یک فعالیت عظیم شبانه روزی است، افزود : کافی است به عدد و آمارها مراجعه کنیم تا تفاوت بودجه های امسال با سال های قبل در تمام حوزه های اجرایی و خدماتی را ببینیم.

وی خبر داد : ستاد بازآفرینی شهرستان برای اولین بار در تاریخ ملایر پروژه هایی به مبلغ بیش از ۸۷۰ میلیارد تومان در مناطق هدف باز آفرینی تعریف کرده است.

اسماعیلی با اشاره به تحولی که در حوزه آبفا قرار است اتفاق بیفتد، بیان کرد :  قرارگاه تحول اقتصادی ملایر با پنج کمیته شکل گرفته است که در برخی کمیته ها پروژه هایی نیز تعریف شده است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه چند هزار میلیارد پروژه در ملایر برنامه ریزی و تعریف شده است، گفت : برای اولین بار بانک پروژه های عمرانی ملایر ایجاد شده است که تمام پروژه های عمرانی ملایر دارای شناسنامه شده و هر لحظه میزان پیشرفت پروژه و اعتبار تخصیص یافته به آن رصد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار