معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: با توجه به استقبال و درخواست هنرمندان تئاتر استان برای حضور در این جشنواره و آماده‌سازی نمایش‌های متقاضی شرکت در این دوره، مهلت ثبت نام تا ۲۰ آبان ماه تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 10 November 2022

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از جلب مشارکت هنرمندان برای برگزاری رویدادها و جشنواره‌های هنری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، هادی فیض منش با بیان اینکه بنا داریم برگزاری رویدادهای مختلف هنری را به متخصصان هر حوزه بسپاریم؛ خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این میان نقش نظارتی و حمایتی دارد و خود هنرمندان باید با نگاهی تخصصی، امور را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.


وی اظهار کرد: در همین راستا سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای جوان و بهره‌وری از تجربیات پیشکسوتان تئاتر با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان همدان و هنرمندان فعال این حوزه برگزار می شود.

فیض منش با تاکید بر اینکه فراخوان این جشنواره تیر ماه امسال منتشر شده بود، گفت: هنرمندان استان تا ۱۵ آبان ماه فرصت داشتند با مراجعه به درگاه همدان تئاتر و تکمیل فرم مربوطه در بخش ثبت نام سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی، تقاضای خود را برای حضور در جشنواره ارسال کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: با توجه به استقبال و درخواست هنرمندان تئاتر استان برای حضور در این جشنواره و آماده‌سازی نمایش‌های متقاضی شرکت در این دوره، مهلت ثبت نام تا ۲۰ آبان ماه تمدید شد.

فیض منش خاطرنشان کرد: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان با دبیری و مشارکت انجمن نمایش همدان از اول تا سوم آذر ماه در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار