بسته پلیسی
رئیس پلیس آگاهی استان همدان سرهنگ "علی اسد بیگی"، از دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو و کشف ۱۳ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر همدان، با برگزاری شور عملیاتی و استفاده از نظرات کارشناسان، جزئیات وقوع سرقت‌ها و شیوه و شگرد سارقان بررسی و با تجمیع پرونده‌های متشکله، مطالعه دقیق آن‌ها و احصاء پیک زمانی سرقت ها، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ 09 November 2022

جانشین انتظامی استان، از دستگیری ۲ سارق باغات و کشف ۳ فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، سردار«رضا زارعی»، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات در ماه‌های گذشته در سطح شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۷ مریانج با بکارگیری شگرد‌های پلیسی و بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته و سوابق سارقان و شواهد و آثار به جا مانده در محل‌های سرقت، ۵ سارق را در این خصوص شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار زارعی بیان کرد: ۲ نفر از متهمان پس از مواجه با مدارک و مستندات موجود، به ۳ فقره سرقت اعتراف کردند که با راهنمایی آنان اموال مسروقه کشف و تحویل شاکیان شد.

جانشین انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به این که هر ۵ متهم تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ و گزارش هرگونه موارد مشکوک یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند. 

دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو در همدان 

رئیس پلیس آگاهی استان همدان سرهنگ "علی اسد بیگی"، از دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو و کشف ۱۳ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر همدان، با برگزاری شور عملیاتی و استفاده از نظرات کارشناسان، جزئیات وقوع سرقت‌ها و شیوه و شگرد سارقان بررسی و با تجمیع پرونده‌های متشکله، مطالعه دقیق آن‌ها و احصاء پیک زمانی سرقت ها، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی همدان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و بهره گیری از تمامی امکانات درون و برون سازمانی سارقان را شناسایی کردند.

وی افزود: یکی از متهمان، ساکن یکی از استان‌های هم جوار در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و ضمن معرفی همدستان خود به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از گذاشتن اشیاء قیمتی، وجه نقد و مدارک در داخل خودرو خودداری کنند.

کشف ۶۵ طاقه پارچه غیر مجاز در همدان 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سرهنگ "مجتبی محمدی" از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون حامل کالای قاچاق و کشف ۶۵ طاقه پارچه غیر مجاز با ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال خبر داد و گفت:مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه کامیون که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی کامیون مذکور متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که به صورت ماهرانه‌ای اقدام به جاسازی کالا‌های غیرمجاز نموده بود که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن مقدار ۶۵ طاقه پارچه غیر مجاز و قاچاق با ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف شد.

محمدی گفت: دراین خصوص یک نفر دستگیر پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی می‌باشد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رزن 

فرمانده انتظامی شهرستان رزن سرهنگ "مظاهر علیجانی"، در تشریح این خبر گفت: طرح منطقه‌ای با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان در این شهرستان با حضور پلیس‌های تخصصی و ستادی اجرا شد.

وی افزود: در راستای ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان در ۴۸ ساعت گذشته، علاوه بر دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر، یک سارق اماکن خصوصی را دستگیر کردند.

سرهنگ علیجانی در ادامه گفت: با اجرای این طرح، ۲ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت که به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات موجب سلب آسایش عمومی شده بودند، توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان با بیان این که اجرای این گونه طرح‌ها استمرار خواهد داشت، خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۸ فقره سرقت در همدان 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، سرهنگ"هادی نجفی صالح"، در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و سرقت آهن آلات و درب و پنجره و ... در ماه‌های گذشته در سطح شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ مدرس در این راستا با بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته و همچنین بررسی سوابق سارقان در محل‌های سرقت، فردی را در این خصوص شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شدند.

سرهنگ نجفی صالح بیان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و پس از مواجه با مدارک و مستندات، به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد و با راهنمایی وی تعدادی از اموال مسروقه کشف و تحویل شاکیان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ و گزارش هرگونه موارد مشکوک یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند. 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسدآباد 
فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد"، سرهنگ" افشین یاری"، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان اسدآباد، با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت دربین شهروندان، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۲ نفر سارق، ۷ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۵ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و ۴ فقره سرقت و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این مدت، ۲ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد، آمدی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بیان انتقاد و شکایات در خصوص عملکرد کارکنان از طریق سامانه ۱۹۷ شد.

کشف خودروی مسروقه در فامنین 

فرمانده انتظامی شهرستان "فامنین"، سرهنگ "علی حسن حیدری"، در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز پیام مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پراید مسروقه در محور آزاد راه همدان-تهران، ماموران انتظامی شهرستان فامنین با کنترل محور، خودرو مذکور را شناسایی کردند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، خودرو توقیف ولی متاسفانه سارق، به علت شلوغی و تاریکی هوا از محل متواری شد.

سرهنگ حیدری با اشاره به این که خودروی موصوف از شهرستان همدان سرقت شده بود، گفت: شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان از شهروندان خواست: با رعایت هشدار‌های پلیسی در نگهداری از اموال و وسایل خود نهایت دقت را داشته و هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارق سیم برق و کشف سرقت در فامنین 

فرمانده انتظامی شهرستان "فامنین" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان فامنین، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، محل اختفای سارق سیم برق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی، به سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌های خرد به کار می‌گیرد و از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن عمل به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در درگزین 

فرمانده انتظامی شهرستان "درگزین "، سرهنگ" وجیه اله حقیقی ماهر "، در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان درگزین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۲ نفر معتاد، یک سارق، یک خرده فروش مواد مخدر و ۱۷ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان درگزین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

دستگیری ۱۵ معتاد و خرده فروش در ۲۴ ساعت گذشته در نهاوند 

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند" سرهنگ "ذبیح الله درویشی"، در تشریح این خبر بیان داشت: بر اساس روند و تدابیر موجود یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرای طرح‌های مقابله‌ای با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر با استفاده از تاکتیک‌های متنوع پلیسی در این حوزه می‌باشد.

وی افزود: در همین راستا پلیس شهرستان با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و همچنین بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، در ۲۴ ساعت گذشته اقدام به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر کردند.

سرهنگ درویشی گفت: اقدمات صورت گرفته پلیسی در این راستا، منجر دستگیری ۱۵ نفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان، مقابله اثر بخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست و توجه ویژه دستگاه‌ها توام با تعامل فزاینده جهت اقدامات مشترک و مطلوب را راهکاری مناسب برای پیشگیری قلمداد کرد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار