مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر مشهد همزمان با ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند از امروز آغاز بکار می کند.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 07 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، محمد جواد حمید با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه ها اظهار کرد: در نمایشگاه کامپیوتر و شهر هوشمند 130 مشارکت کننده از استانهای خراسان رضوی، اصفهان، تهران، البرز و فارس حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ها از 15 مهرماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا خواهد بود افزود: در این نمایشگاه نمایندگی هایی از کشورهای آمریکا ، ژاپن و چین حضور یافته و در فضایی به مساحت 10 هزار متر جانمایی شده اند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به اینکه همه روزه در ساعت 16 این نمایشگاه آغاز بکار می کند  تصریح کرد: در این نمایشگاه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاهی درزمینه سخت افزار، نرم افزار، لوازم جانبی، شبکه، امنیت و بازی است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر مشهد همزمان با ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند از 15 الی 18 مهرماه با حضور 13 مشارکت کننده تخصصی همه روزه از ساعت 16 تا 22 آماده استقبال از متخصصان، دانشجویان و علاقمندان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار